Acronis
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 29. 9. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

GFISpolečnost GFI Software zjistila, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle jejích odhadů se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev proto firmy potřebují výkonnější nástroje.



Odhaduje se, že v důsledku koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě. Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory.“


 
Inzerce
  

- Inzerce -

Odhalte budoucnost IT

RedHatNenechte si ujít jedinečný open source event, který se po čtyřech letech vrací do Česka v netradičním formátu.

  

- Inzerce -

Vzdálený monitoring a správa se SolarWinds RMM od ZEBRA SYSTEMS

Zebra SystemsPodle společnosti Forbes patří poskytování IT služeb typu „as-a-service“ mezi pět nejdůležitějších technologických trendů příštích 12 měsíců. S neustávající pandemií COVID-19 a nutností sociálního odstupu cítí IT firmy silný růst poptávky po cloudových IT službách. Společnost ZEBRA SYSTEMS jim vychází vstříc nabídkou SolarWinds RMM, jedním z nejlepších produktů dostupných na trhu, včetně možnosti jeho nezávazného vyzkoušení.