- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nový nástroj od GFI usnadní řízení zákaznické podpory
Společnost GFI Software představila nové softwarové řešení, které rozšiřuje sadu podnikových aplikací GFI Unlimited. Jak už z názvu novinky vyplývá, je nový GFI HelpDesk nástrojem pro řízení procesů zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů.


Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky, které ovšem snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, omezují produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavků. V souladu s aktuálním trendem vícekanálového přístupu k zákazníkům mohou pomocí GFI HelpDesk zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také s pomocí webového portálu, chatu či jiné komunikační aplikace, a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod.
„GFI HelpDesk je doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení. Novinka doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard,“ řekl při uvedení nové aplikace Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software.
GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase. Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory.
Jak už bylo zmíněno v úvodu, je nové řešení dostupné jak samostatně, tak i jako součást výhodného licenčního modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |