facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 18. 8. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový nástroj od GFI usnadní řízení zákaznické podpory

GFISpolečnost GFI Software představila nové softwarové řešení, které rozšiřuje sadu podnikových aplikací GFI Unlimited. Jak už z názvu novinky vyplývá, je nový GFI HelpDesk nástrojem pro řízení procesů zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů.



Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky, které ovšem snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, omezují produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavků. V souladu s aktuálním trendem vícekanálového přístupu k zákazníkům mohou pomocí GFI HelpDesk zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také s pomocí webového portálu, chatu či jiné komunikační aplikace, a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod.

GFI HelpDesk

GFI HelpDesk

„GFI HelpDesk je doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení. Novinka doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard,“ řekl při uvedení nové aplikace Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software.

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase. Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory.

Jak už bylo zmíněno v úvodu, je nové řešení dostupné jak samostatně, tak i jako součást výhodného licenčního modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.