Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 18. 8. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový nástroj od GFI usnadní řízení zákaznické podpory

GFISpolečnost GFI Software představila nové softwarové řešení, které rozšiřuje sadu podnikových aplikací GFI Unlimited. Jak už z názvu novinky vyplývá, je nový GFI HelpDesk nástrojem pro řízení procesů zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů.



Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky, které ovšem snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, omezují produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavků. V souladu s aktuálním trendem vícekanálového přístupu k zákazníkům mohou pomocí GFI HelpDesk zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také s pomocí webového portálu, chatu či jiné komunikační aplikace, a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod.

GFI HelpDesk

GFI HelpDesk

„GFI HelpDesk je doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení. Novinka doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard,“ řekl při uvedení nové aplikace Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software.

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase. Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory.

Jak už bylo zmíněno v úvodu, je nové řešení dostupné jak samostatně, tak i jako součást výhodného licenčního modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.