facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 18. 8. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový nástroj od GFI usnadní řízení zákaznické podpory

GFISpolečnost GFI Software představila nové softwarové řešení, které rozšiřuje sadu podnikových aplikací GFI Unlimited. Jak už z názvu novinky vyplývá, je nový GFI HelpDesk nástrojem pro řízení procesů zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů.



Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky, které ovšem snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, omezují produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavků. V souladu s aktuálním trendem vícekanálového přístupu k zákazníkům mohou pomocí GFI HelpDesk zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také s pomocí webového portálu, chatu či jiné komunikační aplikace, a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod.

GFI HelpDesk

GFI HelpDesk

„GFI HelpDesk je doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení. Novinka doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard,“ řekl při uvedení nové aplikace Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software.

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase. Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory.

Jak už bylo zmíněno v úvodu, je nové řešení dostupné jak samostatně, tak i jako součást výhodného licenčního modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.