- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 23. 7. 2025 - redakce
Novinka od Agnostixu pomůže firmám najít slabá místa v komunikaci s klienty
Pražská technologická společnost Agnostix představila nástroj pro podrobnou analýzu komunikace se zákazníky napříč všemi digitálními a hlasovými kanály. Řešení nazvané E.V.A. Insights využívá generativní AI, strojové učení i specializované jazykové modely, aby firmám pomohlo odhalit slabá místa i nové příležitosti v zákaznickém servisu.

„Automatizované konverzační systémy jako chatboty, virtuální asistenti, instant messaging nebo live-chat jsou dnes nedílnou součástí zákaznického servisu a komunikace s klienty, ale většina firem nemá jasný přehled o tom, jak kvalitní tato komunikace skutečně je. E.V.A. Insights tuto slepou skvrnu odstraňuje a okamžitě ukazuje, co funguje a co ne,“ říká Mário Mitas, spoluzakladatel společnosti Agnostix.Platforma E.V.A. Insights pokrývá celé spektrum komunikačních kanálů – od chatbotů a voicebotů po e-mailové nebo sociální platformy. Výsledky analýzy pak zobrazuje v přehledném rozhraní, kde jsou všechny důležité metriky vizualizovány srozumitelně i pro uživatele bez analytického zázemí.
„Lidé tak nemusí trávit hodiny manuální analýzou dat – všechny důležité informace mají k dispozici ihned, a to včetně trendů, typických chyb, míry úspěšnosti odpovědí nebo změn v sentimentu. Pomocí pokročilého filtrování lze odhalit i malé nuance v komunikaci,“ popisuje Mitas.
Compliance i poklady v konverzacích
Díky své modulární architektuře je E.V.A. Insights dobře škálovatelná – dokáže sloužit jak menším týmům, tak globálním korporacím s desítkami komunikačních kanálů. Umožňuje pracovat nejen s daty v reálném čase, ale i s historickými záznamy, a to i bez nutnosti API integrace.
Zároveň přináší důležitý nástroj pro kontrolu souladu komunikace s firemními i legislativními pravidly (compliance), upozorňuje na závadně vedenou komunikaci jak ze strany společnost, tak i klientů, a hlídá možnou kompromitaci komunikačního kanálu. Výstupy analýz slouží také jako kvalitní trénovací materiál pro zlepšování tréninku AI modelů.
„Analytika interakcí mezi lidmi a chatbotem či voicebotem umožňuje nejen vylepšovat samotného asistenta, ale i zdokonalovat další služby, na které si například lidé v konverzacích stěžují, a posouvat tak celý byznys,“ říká Mitas.
Nástroj E.V.A. Insights doplňuje unikátní službu Bot Doctor, kterou Agnostix představil na konci loňského roku. Zatímco Bot Doctor se zaměřuje na léčbu již vzniklých problémů, které virtuální asistenty, voiceboty i chatboty trápí, E.V.A. Insights se soustředí hlavně na průběžnou optimalizaci. Společně tvoří ucelené řešení pro prevenci i audit problémů, které by jinak zůstaly skryté až do chvíle, kdy negativně ovlivní klientskou zkušenost nebo reputaci značky.
„Snažíme se firmám vrátit kontrolu nad tím, co svým zákazníkům říkají a s jakým výsledkem. V rámci celé komunikace s klienty, která zahrnuje čím dál tím víc digitálních kanálů, je dnes obrovský prostor ke zlepšení. A to nejen po technické stránce, ale i z pohledu zákaznické zkušenosti,“ dodává Mário Mitas.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce












