Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 23. 7. 2025 - redakce

Novinka od Agnostixu pomůže firmám najít slabá místa v komunikaci s klienty

Pražská technologická společnost Agnostix představila nástroj pro podrobnou analýzu komunikace se zákazníky napříč všemi digitálními a hlasovými kanály. Řešení nazvané E.V.A. Insights využívá generativní AI, strojové učení i specializované jazykové modely, aby firmám pomohlo odhalit slabá místa i nové příležitosti v zákaznickém servisu. 



Automatizované konverzační systémy jako chatboty, virtuální asistenti, instant messaging nebo live-chat jsou dnes nedílnou součástí zákaznického servisu a komunikace s klienty, ale většina firem nemá jasný přehled o tom, jak kvalitní tato komunikace skutečně je. E.V.A. Insights tuto slepou skvrnu odstraňuje a okamžitě ukazuje, co funguje a co ne,“ říká Mário Mitas, spoluzakladatel společnosti Agnostix.
 
 

Platforma E.V.A. Insights pokrývá celé spektrum komunikačních kanálů – od chatbotů a voicebotů po e-mailové nebo sociální platformy. Výsledky analýzy pak zobrazuje v přehledném rozhraní, kde jsou všechny důležité metriky vizualizovány srozumitelně i pro uživatele bez analytického zázemí.
Lidé tak nemusí trávit hodiny manuální analýzou dat – všechny důležité informace mají k dispozici ihned, a to včetně trendů, typických chyb, míry úspěšnosti odpovědí nebo změn v sentimentu. Pomocí pokročilého filtrování lze odhalit i malé nuance v komunikaci,“ popisuje Mitas.
 

Compliance i poklady v konverzacích

Díky své modulární architektuře je E.V.A. Insights dobře škálovatelná – dokáže sloužit jak menším týmům, tak globálním korporacím s desítkami komunikačních kanálů. Umožňuje pracovat nejen s daty v reálném čase, ale i s historickými záznamy, a to i bez nutnosti API integrace. 
Zároveň přináší důležitý nástroj pro kontrolu souladu komunikace s firemními i legislativními pravidly (compliance), upozorňuje na závadně vedenou komunikaci jak ze strany společnost, tak i klientů, a hlídá možnou kompromitaci komunikačního kanálu. Výstupy analýz slouží také jako kvalitní trénovací materiál pro zlepšování tréninku AI modelů.
 

Analytika interakcí mezi lidmi a chatbotem či voicebotem umožňuje nejen vylepšovat samotného asistenta, ale i zdokonalovat další služby, na které si například lidé v konverzacích stěžují, a posouvat tak celý byznys,“ říká Mitas.
 
Nástroj E.V.A. Insights doplňuje unikátní službu Bot Doctor, kterou Agnostix představil na konci loňského roku. Zatímco Bot Doctor se zaměřuje na léčbu již vzniklých problémů, které virtuální asistenty, voiceboty i chatboty trápí, E.V.A. Insights se soustředí hlavně na průběžnou optimalizaci. Společně tvoří ucelené řešení pro prevenci i audit problémů, které by jinak zůstaly skryté až do chvíle, kdy negativně ovlivní klientskou zkušenost nebo reputaci značky. 
Snažíme se firmám vrátit kontrolu nad tím, co svým zákazníkům říkají a s jakým výsledkem. V rámci celé komunikace s klienty, která zahrnuje čím dál tím víc digitálních kanálů, je dnes obrovský prostor ke zlepšení. A to nejen po technické stránce, ale i z pohledu zákaznické zkušenosti,“ dodává Mário Mitas.

 
  

- PR -

I malé firmy jsou terčem kybernetických útoků Jak se jim mohou bránit?

Mnoho drobných podnikatelů a majitelů menších firem si myslí, že kybernetické útoky se jich netýkají. „Proč by si zrovna mě hacker vybíral?“ říkají si, protože věří, že jejich „malý“ byznys není pro útočníky zajímavý. Realita je ale jiná. Malé podnikatelské subjekty, která často nedisponují rozsáhlým řešením kybernetické bezpečnosti, jsou pro hackery naopak snadnějším, a o to atraktivnějším cílem.

  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?