facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 18. 10. 2006

NextiraOne posílila kontaktní centrum PVK

nextira_vodarny_642.jpgSpolečnost NextiraOne Czech oznámila, že dokončila projekt rozvoje kontaktního centra ve společnosti Pražské vodovody a kanalizace (PVK). Rozšíření stávající funkcionality kontaktního centra umožňuje firmě PVK poskytovat zákazníkům kvalitní a aktuální informace o provozu vodovodní a kanalizační sítě. Primárním požadavkem zákazníka bylo mít nástroje k poskytnutí urgentních informací v případě poruch. V současné době kontaktní centrum např. umožňuje v takovémto případě rychle namluvit hlášení do systému, jež automaticky informuje volající zákazníky o řešení této poruchy. Tím se operátorům uvolňuje prostor k řešení i jiných požadavků.

Společnost NextiraOne Czech dodala v rámci projektu nejen implementační služby, ale také služby poradenské, včetně analýzy a doporučených úprav, a servisní služby. Projekt byl realizován ve dvou etapách – „rozšíření kontaktního centra o nové agentské pozice a jeho customizace“ a „implementace a integrace dalších komunikačních kanálů (e-mail, Web) a nasazení specifické agentské aplikace GAD (Genesys Agent Desktop)“. Technologicky je řešení kontaktního centra postaveno na komunikačním systému Alcatel Omni PCX Enterprise a softwaru pro kontaktní centrum Genesys Express. Součástí celkového řešení je také produkt RSI, speciální protokol pro nadstandardní úroveň integrace. Další rozvoj systému bude směřovat k integraci nahrávacího systému, přidání dalších komunikačních kanálů, customizaci agentské aplikace GAD a vyšší úrovni integrace se stávajícím informačním systémem.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.