facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 18. 10. 2006

NextiraOne posílila kontaktní centrum PVK

nextira_vodarny_642.jpgSpolečnost NextiraOne Czech oznámila, že dokončila projekt rozvoje kontaktního centra ve společnosti Pražské vodovody a kanalizace (PVK). Rozšíření stávající funkcionality kontaktního centra umožňuje firmě PVK poskytovat zákazníkům kvalitní a aktuální informace o provozu vodovodní a kanalizační sítě. Primárním požadavkem zákazníka bylo mít nástroje k poskytnutí urgentních informací v případě poruch. V současné době kontaktní centrum např. umožňuje v takovémto případě rychle namluvit hlášení do systému, jež automaticky informuje volající zákazníky o řešení této poruchy. Tím se operátorům uvolňuje prostor k řešení i jiných požadavků.

Společnost NextiraOne Czech dodala v rámci projektu nejen implementační služby, ale také služby poradenské, včetně analýzy a doporučených úprav, a servisní služby. Projekt byl realizován ve dvou etapách – „rozšíření kontaktního centra o nové agentské pozice a jeho customizace“ a „implementace a integrace dalších komunikačních kanálů (e-mail, Web) a nasazení specifické agentské aplikace GAD (Genesys Agent Desktop)“. Technologicky je řešení kontaktního centra postaveno na komunikačním systému Alcatel Omni PCX Enterprise a softwaru pro kontaktní centrum Genesys Express. Součástí celkového řešení je také produkt RSI, speciální protokol pro nadstandardní úroveň integrace. Další rozvoj systému bude směřovat k integraci nahrávacího systému, přidání dalších komunikačních kanálů, customizaci agentské aplikace GAD a vyšší úrovni integrace se stávajícím informačním systémem.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.