Kerio vydává novou verzi Kerio Connect

Společnost Kerio Technologies oznámila vydání Kerio Connect 7.2 - nejnovější verze systému pro komunikaci a spolupráci určeného malým a středním firmám. Kerio Connect 7.2 je otevřená a flexibilní platforma, která umožňuje uživatelům snadnou správu emailové komunikace, přístup ke globálním kontaktům a organizování schůzek. Podporou široké nabídky desktopových a mobilních emailových klientů včetně iPhone, Android a BlackBerry zajišťuje Kerio uživatelům okamžitý přístup k firemním informacím prakticky odkudkoli.



Nový Microsoft Outlook 2011 nyní nativně spolupracuje s Kerio Connect 7.2 a poskytuje synchronizaci emailů, kalendářů, kontaktů i úkolů se serverem. Uživatelé platformy Mac mohou jako klienty, plně spolupracující s Kerio Connect, zvolit rovněž Microsoft Entourage 2004 a 2008 nebo Apple Mail a iCal.

 

Kerio Connect 7.2 přináší novou verzi protokolu CalDAV, který umožňuje úplnou synchronizaci mezi různými CalDAV klienty jako jsou iCal na Macu a Calendar na iPhonu. Pokročilé kalendářové funkce, jako je vytváření výjimek v opakujících se událostech (změna času či přílohy, přidávání účastníků, atd.), nyní fungují, i když uživatelé používají rozdílné kalendářové aplikace. Nová funkce automatického přijetí nezávazně naplánuje v kalendáři žádosti o schůzky i v případě, že uživatel není připojen. Ostatní tak mohou vidět volné a potenciálně obsazené časové úseky bez toho, aby museli čekat na přijetí či odmítnutí schůzky daným uživatelem.

 

Správci IT ocení snadnou konfiguraci a správu Kerio Connect 7.2. Administrace je dostupná prostřednictvím webového rozhraní a umožňuje vzdálenou konfiguraci emailu i přidání a odstranění uživatelů. Zrušením uživatele dojde zároveň k jeho odstranění ze všech skupin.

 

Kerio Connect dále poskytuje komplexní zabezpečení emailové komunikace, včetně antivirové a antispamové ochrany s víceúrovňovým obranným systémem.

 

Kerio Connect 7.2 existuje ve verzi pro Windows, Linux i Mac OS X, a také jako virtuální zařízení pro VMware a Parallels. Součástí celého řešení je integrovaný antivirus, antispam, automatické zálohování a archivace.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.