- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> IT Projekty - 12. 10. 2006
ČSOB Poisťovňa používá TaskPool
Společnost Bellman Group oznámila, že její systém TaskPool už osmý měsíc využívá ČSOB Poisťovňa. Ta jej nejdříve nasadila jako náhradu za dřívější nevyhovující systém pro ICT (Information and Communications Technologies) helpdesk, následně jej začala používat také pro řízení požadavků změn v ICT a nyní zvažuje jeho další využití. V úvahu tak připadají i procesy jako schvalování požadavků na nákupy nebo řízení projektových úkolů.

TaskPool je systém určený pro on-line řízení požadavků a úkolů napříč firmou. ČSOB Poisťovňa TaskPool nasadila do provozu v únoru letošního roku. Předchozí helpdeskový systém nepokrýval stávající nároky pojišťovny na řízení helpdeskových požadavků z hlediska funkčnosti i z hlediska finanční náročnosti provozu a rozvoje. TaskPool je díky své konfigurovatelnosti zákazníky využíván zejména pro řízení požadavků na helpdesk, požadavků na změny v IT, řízení liniových nebo projektových úkolů a pro sběr a řízení požadavků na údržbu IT systémů. Umožňuje uživatelům získat okamžitou kontrolu nad stavem úkolů, zpředhledňuje a zeefektivňuje komunikaci uvnitř firmy nebo projektového týmu, zviditelňuje odpovědnost a tím přímo ovlivňuje výkonnost firmy.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce










