facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 12. 10. 2006

ČSOB Poisťovňa používá TaskPool

Plocha_TaskPool_641.jpgSpolečnost Bellman Group oznámila, že její systém TaskPool už osmý měsíc využívá ČSOB Poisťovňa. Ta jej nejdříve nasadila jako náhradu za dřívější nevyhovující systém pro ICT (Information and Communications Technologies) helpdesk, následně jej začala používat také pro řízení požadavků změn v ICT a nyní zvažuje jeho další využití. V úvahu tak připadají i procesy jako schvalování požadavků na nákupy nebo řízení projektových úkolů.

TaskPool je systém určený pro on-line řízení požadavků a úkolů napříč firmou. ČSOB Poisťovňa TaskPool nasadila do provozu v únoru letošního roku. Předchozí helpdeskový systém nepokrýval stávající nároky pojišťovny na řízení helpdeskových požadavků z hlediska funkčnosti i z hlediska finanční náročnosti provozu a rozvoje. TaskPool je díky své konfigurovatelnosti zákazníky využíván zejména pro řízení požadavků na helpdesk, požadavků na změny v IT, řízení liniových nebo projektových úkolů a pro sběr a řízení požadavků na údržbu IT systémů. Umožňuje uživatelům získat okamžitou kontrolu nad stavem úkolů, zpředhledňuje a zeefektivňuje komunikaci uvnitř firmy nebo projektového týmu, zviditelňuje odpovědnost a tím přímo ovlivňuje výkonnost firmy.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.