facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Vyšel nový Kerio Connect 7

Groupwarový server Kerio Connect 7 cílí na organizace s pobočkami

Nový Kerio Connect 7, dříve známý pod jménem Kerio MailServer, vstupuje na trh středně velkých podniků, které mají své kanceláře v několika lokacích. Zákazníci získávají možnost propojit nezávislé servery prostřednictvím jediné distribuované domény. Výhody distribuované domény ocení především společnosti, které mají své pobočky na různých místech. Kerio Connect 7 jim umožňuje propojit servery Kerio Connect v jediný cluster, čímž serverům umožní sdílet skupiny uživatelů, sledovat dostupnost konkrétních pracovníků, sdílet kontakty v globálním adresáři či zdroje jako například zasedací místnosti apod.



Správa distribuovaných domén je součástí nově uvedené webové administrační konzole, která poskytuje kompletní vzdálenou správu produktu Kerio Connect 7 z jakéhokoliv moderního webového prohlížeče.

 

Kerio Connect 7 i nadále zůstává nakloněn otevřeným standardům v oblasti poštovních zpráv a spolupráce a obsahuje nový otevřený protokol CardDAV umožňující synchronizaci kontaktů.

 

V aplikaci Address Book na systému Mac OS X Snow Leopard, která již protokol CardDAV podporuje, lze nyní přímo obousměrně synchronizovat kontakty s Kerio Connect. Nástroj pro konfiguraci v rozhraní Kerio WebMail pomáhá uživatelům nastavit svůj Address Book jen na pár kliknutí.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.