Microsoft zpřístupnil SP3 pro Windows XP

Microsoft uvolnil aktualizaci Service Pack 3 (SP3) pro systém Windows XP. Uživatelé si jej mohou stáhnout buďto prostřednictvím služby Windows Update či z centra stažení softwaru společnosti Microsoft. Počátkem léta 2008 bude SP3 k dispozici také prostřednictvím služby Automatických aktualizací systému Windows. Windows XP SP3 je kumulativní aktualizací systému Windows XP, která obsahuje všechny předchozí bezpečnostní aktualizace systému, opravy a vylepšení. Kromě toho přináší i některá nová vylepšení, jako je například technologie Network Access Protection, která je součástí systému Windows Server 2008 a je plně podporována systémem Windows Vista a nově také systémem Windows XP SP3.



Přehled aktualizací systému Windows XP, které byly uvolněny dříve a jsou součástí SP3:

  • Wi-Fi Protected Access 2 (WPA2),
  • Microsoft Management Console 3.0 (MMC),
  • IPSecurity – update,
  • Windows Peer Name Resolution Protocol Windows Installer 3.1 – update,
  • Background Intelligent Transfer Server 2.5 (BITS),
  • Remote Desktop Connection 6.0,
  • Digital Identity Management Service (DIMS).

Nové a vylepšené funkce, které přináší aktualizace SP3:

  • Network Access Protection (NAP),
  • nové uživatelské rozhraní v nastavení Bezpečnostních možností systému,
  • Black Hole Router Detection Improvements,
  • Microsoft Core XML Services 6.0 (MSXML),
  • Product Activation – možnost odložení aktivace systému po jeho instalaci na 30 dní.

 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.