Nové řešení pro správu informací o zabezpečení

symantec_security_703.jpgSpolečnost Symantec řešení Symantec Security Information Manager 4.5, které zákazníkům poskytuje základ programu řízení IT a zajištění souladu s předpisy prostřednictvím automatizace životního cyklu správy incidentů. Řešení Symantec Security Information Manager pomáhá zákazníkům snížit rizika IT prostřednictvím vykazování efektivity kontrolních mechanismů zabezpečení IT a tím, že umožňuje správcům IT rychle reagovat na bezpečnostní hrozby a incidenty v síťových prostředích. Řešení přináší integrovanou archivaci a správu událostí, zlepšené vykazování souladu s předpisy a účinnou správu podnikových instalací. Zákazníci mohou vytvořit opakovatelný a zdokumentovaný program reakce na incidenty a mají k dispozici vestavěné přizpůsobitelné šablony zpráv, pomocí nichž je možno podle plánu generovat a automaticky distribuovat zprávy, což přispívá ke zlepšení dosahovaných výsledků v oblasti souladu s předpisy.

Symantec Security Information Manager 4.5 umožňuje zákazníkům dlouhodobě ukládat protokoly podle požadavků na forenzní analýzu a zajištění souladu s předpisy. V zájmu úspory celkových nákladů na vlastnictví jsou nyní k dispozici četné nové možnosti použití úložišť, včetně zařízení DAS a NAS a sítí SAN. Řešení má také uživatelské rozhraní pro sledování infrastruktury a umožňuje správu uživatelů prostřednictvím integrace s adresářem Active Directory a správy rolí. Součástí Security Information Manager je také obsah zaměřený na snižování a odstraňování rizik, který pomáhá zvyšovat efektivitu zaměstnanců. Analytici v provozních středicích zabezpečení jsou schopni efektivně reagovat na nejzávažnější hrozby v prostředích zákazníků. Zákazníkům se nabízí automatické řízení sledu prací prostřednictvím vestavěné evidence požadavků nebo připojení k řešením pro helpdesk. Společnost Symantec zajišťuje kompletní pokrytí prostředí zákazníků. Nabízí totiž shromažďování dat z více než 100 zdrojů událostí, které zaručují pokrytí důležitých prostředků.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.