Barracuda Spam & Virus Firewall

ochrání také interní poštu

Společnost Barracuda Networks rozšiřuje funkční možnosti svého produktu Barracuda Spam & Virus Firewall. Toto řešení chrání své uživatele nejenom před vnějšími hrozbami, ale pomáhá jim zajistit, aby se sami nemohli stát šiřiteli spamu či virů při komunikaci s vnějším světem. Zatím nejnovější vylepšení pro Barracuda Spam & Virus Firewall, které je dostupné v rámci poslední verze firmware 5.1, se týká kontroly interní elektronické pošty rozesílané uvnitř organizace prostřednictvím Microsoft Exchange. S pomocí Barracuda Spam & Virus Firewall lze detekovat a blokovat interní e-maily obsahující škodlivé kódy a zamezit tak již v zárodku jejich šíření uvnitř organizace. Kromě toho přináší nový firmware další administrátorské nástroje pro komfortnější práci s šifrovanou elektronickou poštou.



Barracuda Spam & Virus Firewall dále umožňuje automaticky kontrolovat odchozí elektronickou poštu, zda neobsahuje citlivé údaje, které jejich odesilatel zahrnul do zprávy ať už úmyslně či omylem. Typicky se může jednat například o rodná čísla, čísla bankovních účtů nebo kreditních karet. Administrátoři mají k dispozici efektivní nástroje, jak definovat pravidla pro obsah zpráv tak, aby se zamezilo odesílání neautorizovaně vložených citlivých údajů. Navíc lze nastavit požadavek na šifrování e-mailových zpráv dle standardu SMTP/TLS.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.