facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Facility management pro Českou poštu

Česká pošta si pro realizaci dodávky komplexního softwarového řešení pro Facility management vybrala aplikaci AFM (Alstanet Facility Management) od společnosti Alstanet. Cílem celého projektu je nasazení CAFM aplikace s využitím napříč celou Českou poštou. Aplikace bude finálně spravovat cca 4 000 budov včetně evidenčních a procesních FM oblastí. V rámci autoparku bude evidovat cca 4 000 vozidel a jejich FM procesů. Ve formě „interního zákazníka“ bude s aplikací v roli zadavatelů a schvalovatelů pracovat cca 15 – 25 000 uživatelů. V roli FM podpory pro interní zákazníky pak bude s aplikací pracovat cca 800 uživatelů.



Rozsahem se jedná o unikátní projekt, jehož cílem je vytvoření robustního řešení v souladu s aktuálními trendy a normami pro facility management. V rámci řešení bude realizováno několik diametrálně odlišných oblastí, tj. evidencí FM entit, procesů a jejich vyhodnocování prostřednictvím KPI metodiky se zaměřením na výsledný produkt (Key Performance Indicators).

 

Česká pošta bude mít k dispozici kompletní evidenci všech FM entit, tj. nemovitostí, majetku, zaměstnanců, dodavatelských a odběratelských subjektů, smluv, výkresů, energií, technologií, DMS, klíčů a karet a odpadů. V rámci evidence a realizace procesů plánování údržby, incidentního helpdesku, inventur, autoprovozu, investičních akcí, controllingu a budgetování, likvidační a škodní komise, archivaci dokumentů, krizový management, stěhování, aukce, faktury a objednávky, respektive jejich oběh v rámci FM prostředí a schvalování. Nad všemi procesy bude realizováno vyhodnocování prostřednictvím KPI.

 

Vzhledem k potřebám na realizaci komplexních IT řešení dojde k propojení na stávající systémy. Aplikace AFM tak bude propojena s následujícími systémy:

  • EZS a EPS na straně technologií z evidenčních a ve věci plánování a řízení údržby, incidentního helpdesku a krizového managementu z důvodů procesních
  • ERP SAP kde dojde zejména ke sdílení a využití dat z oblastí personalistiky, majetku, financí a pasportizace
  • Archibus pro sdílení a následného využití pasportizačních dat ze všech budov zákazníka
  • Napojení na systémy dodavatelských společností v oblasti FM poskytovatelů

V současné době byl ukončen Kick-off projektu a probíhají první etapy. Ukončení projektu je naplánováno na konec roku 2010.


 
  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.