facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SOFTIP vytvořil pro společnost SLOVWOOD nové řešení "Forward"

Na základě požadavků společnosti SLOVWOOD Ružomberok, která potřebovala automatizovat všechny dodavatelské a prodejní procesy týkající se obchodování s biomasou, vzniklo řešení "Forward" vyvinuté na bázi SOFTIP PROFIT PLUS. Společnost SLOVWOOD se v minulosti potýkala s problémem vysoké časové náročnosti při manuálním a poloautomatickém zpracovávání dat o dodávkách, zákaznických bonusech či při komplikovaném reportingu. SOFTIP navrhl a implementoval speciální řešení, které výše uvedené nedostatky odstranilo prostřednictvím plné integrace s primárním systémem SAP využívaným na finanční zpracování nákupu a prodeje dřevní hmoty.



Základem celého systému je modul odběratelských smluv a odběratelských objednávek. Kromě evidence odběratelských požadavků umožňuje i efektivní a jednoduchý dvouúrovňový, limitní způsob schvalování uvedených dokladů. Jeho protipólem je modul dodavatelských smluv a objednávek, jehož hlavním přínosem je možnost efektivní tvorby dodavatelských objednávek na jednotlivé služby podle typu dodacích podmínek. Důležitou částí řešení "Forward" je modul plánování dodávek, který umožňuje pružně a rychle provádět plánování dodávek na jednotlivé schválené obchodní případy.

 

"Mezi hlavní přínosy dodaného řešení patří především integrace všech dodavatelských a prodejních procesů do jednoho informačního systému, což umožňuje jednotlivým uživatelům pracovat online nad konzistentní datovou základnou," řekl Ing. Dušan Homola, produktový manažer SOFTIP PROFIT PLUS a projektový manažer zodpovědný za implementaci projektu ze strany společnosti SOFTIP.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.