facebook LinkedIN LinkedIN - follow

S-COMP Centre nasadil ERP BYZNYS

Společnost J.K.R. oznámila dokončení softwarového projektu ve společnosti S-COMP Centre CZ, která je dodavatelem služeb v oboru informačních technologií. Společnost S-COMP Centre CZ se rozhodla nahradit doposud používané informační řešení ERP systémem třídy BYZNYS. Stěžejním cílem implementace bylo zřetězit tok dokladů a informací souvisejících s řešenými projekty a zakázkami. Bylo nutné zaměřit se na vyhodnocování obchodní činnosti, sledování obchodních příležitostí, marketingových akcí a kontaktů. Tuto oblast vyřešili konzultanti společnosti J.K.R. v rámci modulu CRM, prostřednictvím operativního a analytického bloku.



Nový informační systém umožňuje společnosti S-COMP Centre CZ vyhodnocovat průběh obchodního případu jak z pohledu dokladů (vydaná nebo přijatá faktura, dodací list) a záznamů (kontakt, úkol, kalendářní záznam, obecná informace, přijatá nebo odeslaná korespondence, apod.), tak z hlediska zjištění skutečných nákladů a výnosů. Tok zboží a služeb v rámci obchodního případu je podchycen přes přijaté objednávky, na jejichž základě se vystavují vydané objednávky směrem k dodavateli, příjemky zboží na sklad, dodací listy a faktury.

 

V rámci implementace ERP systému třídy BYZNYS byl ve společnosti S-COMP Centre CZ na míru vytvořen import přijatých objednávek z e-commerce modulu třetí strany, prostřednictvím kterého si zákazníci S-COMP Centre CZ objednávají kurzy – tj. školení a literaturu k těmto kurzům. Aby byl zajištěn řízený tok těchto přijatých objednávek systémem třídy BYZNYS, dochází k automatickému založení obchodního případu a karty zakázky pro daný kurz. ERP třídy BYZNYS dále poskytuje zpětnou vazbu e-commerce modulu o stavu zpracování, v jakém se daná zákaznická objednávka nachází.

 

Mezi hlavní přínosy nového řešení patří provázanost jednotlivých podnikových procesů a sjednocení podnikových agend, komunikace s modulem e-commerce třetí strany, sledování nákladů a výnosů na zakázky, přístup poboček do centrální databáze přes terminálové služby, oboustranná elektronická komunikace s bankou, uživatelská otevřenost systému zajištěná tzv. prvky uživatelské volnosti, import zpráv z MS Outlook do CRM modulu pomocí komponenty B sync a uživatelské nastavení vzhledu plochy.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.