facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové řešení INFOR SRM SupplyWeb

SupplyWeb_703.jpgSpolečnost Infor ohlásila nejnovější verzi Infor SRM SupplyWeb, řešení pro řízení vztahů s dodavateli (SRM) v odvětví automobilového průmyslu. Infor SRM SupplyWeb verze 10 zahrnuje nové funkčnosti, které zlepšují spolupráci mezi zákazníky a dodavateli, poskytuje nové nástroje určené ke zvýšení přesnosti dat, a zjednodušuje poptávkové a objednávkové řízení. SupplyWeb nabízí výrobcům výhody prověřeného SRM řešení, které je snadno integrovatelné s jejich existujícími ERP systémy. Nová verze demonstruje snahu společnosti Infor zvýšit hodnotu IT investic u svých zákazníků, rozšířit základní ERP aplikace o nová, odvětvově specifická řešení a vybudovat z produktového portfolia Infor řešení nové generace.

Díky nově přidaným modulům SupplyWeb ve verzi 10 významně posiluje vztahy mezi partnery v dodavatelském řetězci, typicky moduly Production Invoicing a Purchase Order Collaboration, které automatizují specifické business procesy související se zpracováním objednávek.
Modul Production Invoicing zvyšuje přesnost dat sdílených mezi zákazníky a dodavateli, eliminuje případné nepřesnosti v oblasti cenotvorby a plateb a umožňuje rychlejší platby ze strany zákazníka. Zákazníci mohou schválit či odmítnout faktury zaslané dodavatelem a odeslat schválené faktury zpět do ERP systému k jejich proplacení. To zlepšuje přesnost plateb a redukuje čas strávený manuálními aktivitami, typicky zasíláním údajů faxem či e-mailem.
Modul Purchase Order Collaboration podporuje proces přijetí objednávky, přičemž dovoluje zákazníkům a dodavatelům nastavit podmínky ještě před jejím odevzdáním. Jak nákupní objednávky procházejí předepsaným procesem, zákazníci a dodavatelé mohou sledovat aktuální stav v barevně vyznačeném reportu, který indikuje objednávky čekající na další krok, a i ty objednávky, které jsou ve skluzu. Zákazníci si mohou nastavit konfiguraci umožňující kompletní kontrolu nad procesem přijetím objednávky, jejím časovým rámcem, schvalováním a plněním.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?