facebook LinkedIN LinkedIN - follow

MS Dynamics AX v Koito Czech

Koito706.jpgVýrobce světel v automobilovém průmyslu, Koito Czech, si pro zvýšení efektivity vybral informační systém Microsoft Dynamics AX. Na základě výběrového řízení vybral nabídku společnosti AXPERIENCE. Důvodem pro výběr řešení byla funkčnost nabízeného řešení plně pokrývající definované potřeby a také vysoká možnost přizpůsobení systému rostoucím požadavkům. Řešení bude implementováno pro celkem 40 uživatelů ve výrobním závodě společnosti v Žatci. V rámci implementace budou nasazeny finanční, logistické, obchodní a výrobní aplikace podnikového systému Microsoft Dynamics AX.

Součástí implementace bude dodávka odvětvového řešení pro automobilový průmysl - Automotive Supplier for Dynamics AX. Tak bude umožněno minimalizovat zásoby skladového materiálu a nedokončené výroby, plánovat přesné výrobní dodávky v režimu Just-In-Time a integrovat procesy svých zákazníků (VDA, Odette, Renault GPI/L3P/Cindi atp.) do podnikového informačního systému. Dané řešení je vhodné pro komunikaci s jednotlivými subdodavateli v automobilovém průmyslu (Tier 1 až 3) i přímo pro finální výrobce (OEM) – zákazníky společnosti.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.