INFOR zlepšuje ERP funkčnost pro diskrétní výrobu

infor_702.jpgSpolečnost Infor oznámila nová vylepšení a výkonnější funkčnost řešení Infor ERP LN, jež automatizuje nové business procesy a poskytuje lepší přehled o výrobních operacích. Infor ERP LN, plně integrované ERP řešení, nabízí obchodně-specifické funkcionality v rámci škálovatelné a vícejazyčné otevřené platformy pro výrobní společnosti v oblasti produkce průmyslových zařízení, high-tech a kovovýroby.

S více než 25 specificky požadovanými funkčnostmi nabízí Infor ERP LN Feature Pack 3 vylepšení umožňující společnostem z odvětví diskrétní výroby automatizovat základní business procesy v oblastech, jako je např. zpětná logistika, daňové vyrovnání a podpora více měn. K novým přínosům řešení se řadí reporting a audit pro řízení výrobních cyklů a nastavení zásob; optimalizované třídění faktur; lepší konsolidace vícečetných nákupních požadavků v rámci jedné objednávky; a nové reporty pro integrované nákupní a prodejní objednávky. Díky řešení Infor ERP LN získávají zákazníci potenciál integrace s dalšími obchodně-specifickými řešení od společnosti Infor, jež dále rozšiřují hodnotu IT investic podniků z odvětví diskrétní výroby. Zákazníci řešení LN mohou například implementovat systémy Infor Customer Relationship Management nebo Infor Warehouse Management Provia a těsně je integrovat s existujícími ERP řešeními. Integrace umožňuje zákazníkům např. definovat událost, která odešle změnu do ERP aplikace nebo spustí integrační hub k aktualizaci propojených systémů.

 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.