- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Hybridní bezdrátové řízení skladů v IS K2
Novinku v oblasti bezdrátového řízení skladů představila společnost K2 atmitec ve spolupráci s partnerskou společností ABIS Czech. Jde o hybridního klienta, který v sobě snoubí výhody obou tradičních řešení, tedy online i offline řešení. Hybridní klient ABIS WMS nabízí naprostou svobodu pohybu, nezávislost na fyzickém, geografickém i vnitřním uspořádání skladu a nezávislost na typu a dostupnosti připojení. Efektivita řešení spočívá v tom, že zaměstnanec skladu pracuje zpravidla formou online (má k dispozici mobilní síť nebo Wi-Fi). Jakmile se však dostane do oblasti bez dostupnosti připojení, vyřizuje svou stanovenou frontu práce formou offline. Po návratu do online prostředí se data okamžitě automaticky synchronizují, přičemž jde o synchronizaci oboustrannou. Z Informačního systému K2 se přenáší aktuální data, jako jsou změny ve frontě práce, číselník zboží, umístění, zakázky atd. Do IS K2 se pak importují zakázky (doklady), které již zaměstnanec dokončil.


Logika řešení je dána prioritou zakázek. Každý ze zaměstnanců skladu má frontu práce seřazenou dle daných priorit (datum rezervace, číslo zakázky atd.). V případě, že se objeví zakázka s větší prioritou, dojde k automatickému přeuspořádání dané fronty práce a synchronizaci dat s mobilními terminály zaměstnanců dle umístění položek zakázky. V Informačním systému K2 má uživatel k dispozici speciální formuláře pro odesílání a sledování dokladů, stornování požadavku a změnu priorit, hledání zpracovaných dokladů, sestavy pro tisk čárových kódů, vyhodnocení či statistik a další.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |