Candy Plus si zvolila IS QAD

qad_candy_704.jpgSpolečnost Candy Plus si zvolila pro výrobu cukrovinek řešení od Minervy v čele se systémem QAD. Candy Plus založená v roce 2000 se věnuje produkci želatinových a pektinových cukrovinek, lízátek, cukrovinek z lékořice, dropsů, tyčinek a bonbónů polévaných kakaovou polevou. Pro výběr nového systému vedlo společnost Candy Plus několik důvodů. Hlavním důvodem byl neintegrovaný informační systém, což přinášelo problémy a navíc chyběla podpora dodavatele. Nový systém měl být především integrovaný a popisující všechny procesy společnosti s důrazem na možnosti dalšího růstu a rozvoje.

Ve finálovém kole výběrového řízení se setkaly informační systémy QAD, SAP a Oracle. Po zhodnocení stupně naplnění všech kritérií, která byla stanovena, se společnost rozhodla pro systém QAD (MFG/PRO) a dodavatele Minervu Českou republiku. Rozhodnutí podpořilo především oborově zaměřené řešení, silné reference Minervy ČR v potravinářství a přístup a zkušenosti konzultantů Minervy. V současné době Minerva ČR implementuje systém, který bude využívat 30 licencovaných uživatelů v oblastech financí, výroby, distribuce a řízení lidských zdrojů.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.