Aimtec implementoval SAP ERP ve Frauenthal Automotive

Společnost Frauenthal Automotive v Hustopečích u Brna nasadila podnikový informační systém SAP. Na implementaci korporátní šablony od rakouské mateřské společnosti spolupracovala s firmou Aimtec.



Přechod na nový informační systém byl spojen s akvizicí hustopečské firmy Worthington Cylinders koncernem Frauenthal Automotive. Ten měl zájem na tom, aby jeho dceřiná společnost používala pro řízení procesů stejný ERP systém.

 

První fáze spolupráce mezi společnostmi Frauenthal Automotive a Aimtec spočívala v provádění GAP neboli diferenčních analýz, kdy se popisoval stávající stav, stanovily se cíle a určily se rozdíly mezi procesy v závodě v Hustopečích a šablonou z centrály. Navrhla se varianta, jak dosáhnout cílového stavu, který je funkční a neobsahuje zbytečné nestandardy. Například v oblasti financí šlo o návrh jednotlivých procesů z pohledu české legislativy. Ve druhém kroku se jednalo o nasazení navrhovaných řešení po konzultaci s klíčovými uživateli. Všechny tyto fáze vedly ke sladění korporátní šablony s metodikou zákazníka.

 

Projekt nasazení SAP ERP byl odstartován v listopadu 2013. Ostrý provoz byl spuštěn v květnu 2014. Frauenthal Automotive v Hustopečích u Brna má 200 zaměstnanců a tržby ve výši 11,5 milionu eur. Společnost vyrábí téměř výhradně vzduchojemy, které jsou montovány především do nákladních a užitkových vozů.

 

foto: detail výroby vzduchojemů ve Frauenthal Automotive, archiv společnosti


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.