- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (50)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Krize nás naučila: Konec CRM, začněte prodávat!
-PR-

Zjistili jsme, že hodnota zákazníka je mnohem vyšší, než jsme si mysleli. V krizi zákazník nechce utrácet a na druhé straně se mu každý snaží prodávat skoro za každou cenu. Udržet ho je těžší, než kdykoliv před tím. Co s tím? Kontroverzní téma? Bez debat!
Nezbylo, než se podívat na efektivitu našich firemních záležitostí a řezat, zjednodušovat a zase řezat. I to je však někdy málo, zejména v situaci, kdy máte nezdravou strukturu zákazníků.
Našli jsme správný cíl - zaostřit na další získávání zákazníků vyšším tempem, než byl útlum nákupů těch stávajících.
Nic nového pod sluncem - to asi platí i mimo krizi. Výsledkem u nás však byl puristický přístup k obchodnímu procesu bez kudrlinek a silně zaměřený na prodejní výsledek.
Tento přístup jsme zautomatizovali a zachytili do softwaru s názvem INOVIO Úspěšný obchodník.
Jmenujeme se Tactica Management, s.r.o. a jsme výrobcem rodiny inovativních softwarových produktů pro malé a středně velké firmy s názvem INOVIO.
INOVIO jsou hotové softwarové webové produkty, které lze jednotlivě pořizovat a nasazovat ve firmách. Jedná se například o produkty:
- Schvalování došlých faktur (elektronický oběh došlých faktur)
- Pošta došlá (elektronický oběh oskenované došlé pošty se zajištěním reakce na tuto poštu)
- Dokumentový sklad (ukládání a management dokumentů v odděleních, projektech, osobních uživatelských složkách, …)
- Reklamační řízení (zákaznické i dodavatelské řízení požadavků, nesouladů, reklamací)
- Úspěšný obchodník (zvýšení výkonnosti obchodních oddělení v prodejích)
- Automatizovaná sazba produktové dokumentace (automatické sledování změn v dokumentaci a okamžité automatické sestavování nových aktuálních dokumentů – např. automatická údržba verzí desítek nebo stovek produktových manuálů, automatická sazba smluv dle konfigurace produktů a služeb, apod …)

INOVIO Úspěšný obchodník - (29 900Kč)
Získávání obchodních případů a jejich následné zpracováníhttp://www.inovio.cz/a/inovio-uspesny-obchodnik

Nejedná se však ani o CRM, které nemá dostatečný tlak na průtok nákupních signálů zákazníků firmou až do rozhodnutí koupí-nekoupí.
INOVIO Úspěšný obchodník je naopak jednoduchý a na prodejní výsledek zaostřený webový firemní workflow software pro obchodní oddělení malých a středně velkých firem, který umí:
- Automaticky i manuálně registrovat poptávky, projevy zájmu a jiné zákaznické signály
- Zajišťovat jednoznačnou odpovědnost obchodníka nad konkrétními obchodními případy
- Protahovat tyto obchodní případy rychle firmou až do rozhodnutí koupí – nekoupí
- Automaticky hodnotit pravděpodobnost prodeje s využitím funkce „NAŠE ŠANCE“. Obchodníci již nemusí hodnotit pravděpodobnost prodeje.
- Automaticky vyžadovat a sledovat aktivitu obchodníků s využitím funkce „NÁŠ DALŠÍ KROK“
- Shromažďovat veškeré informace ke každé zakázce na jednom místě, které je dostupné přes www odkudkoliv a kdykoliv
- Unikátní funkci „JAK JSME NA TOM“, kde na klik získá management podklady pro obchodní porady o aktivitě obchodníků a stavu plnění plánu
- A mnoho dalších funkcí
- K tomu všemu nasadíme INOVIO u vás do několika dnů a poskytneme také uživatelské proškolení a obchodní trénink
Další produkty z rodiny INOVIO
INOVIO Schvalování došlých faktur - (29 900Kč)
digitalizace, elektronický oběh a schvalování fakturhttp://www.inovio.cz/a/inovio-schvalovani-doslych-faktur

- Totální přehled nad oběhem dokladů (u koho, jak dlouho)
- Žádné ztráty a dohledávání papírových originálů
- Jakoukoliv fakturu dohledáte do 10 s
- Automatické vymáhání reakce od schvalovatelů
- Již žádné úhrady po splatnosti
- Zamezíte sporům s dodavateli
- Na klik odhad závazků pro cash-flow plán
INOVIO Pošta došlá - (29 900Kč)
Workflow pro oběh skenované pošty došlé i mailů firmou se zajištěním reakcí z vaší firmy na tuto poštu,napojení na datové schránky
http://www.inovio.cz/a/inovio-posta-dosla

- Automatické vytěžování firemních mailů (např. info@firma.cz, objednávky@firma.cz)
- Napojení na datové schránky
- Skenování pošty došlé na recepci
- Oběh této pošty, mailů firmou
- Bezpečný oběh datových zpráv firmou
- Zajištění zpracování pošty, mailů a datových zpráv odpovědnými osobami
- Již žádná prodlení v reakcích vůči orgánům státní moci
- Přístup i přes mobilní zařízení odkudkoliv a kdykoliv
INOVIO Dokumentový sklad - (29 900Kč)
centralizovaný a řízený přístup k dokumentům ve firmě přes www,snadné naplnění podmínek ISO
http://www.inovio.cz/a/inovio-dokumentovy-sklad

- Podpora spolupráce mezi odděleními, projekty i pracovníky díky sdílení dokumentů
- Verzování a zamykání dokumentů
- Rychlé vyhledávání v dokumentech
- Možnost workflow revizí dokumentů a schvalování
- Všechny dokumenty dostupné pro oprávněné
- Přístup odkudkoliv a kdykoliv pro oprávněné
- Vysoká bezpečnost
INOVIO Reklamační řízení - (29 900Kč)
dokonalý přehled nad stavem jednotlivých reklamací, hlídání termínu, včasné zapojování řešitelůhttp://www.inovio.cz/a/inovio-reklamacni-rizeni

- Pokročilá a efektivní evidence reklamací
- Okamžitý přehled nad stavem jednotlivých reklamací
- Automatické směrování reklamačních případů např. na dodavatele
- Reporting o vytížení techniků a dodavatelů na řešení reklamací
- Reporting o řešených reklamačních případech
- Evidence nákladů na řešení reklamací
- Zajištění plnění termínů
Navštivte www.inovio.cz a dozvíte se více o produktech INOVIO a cenách pro firmy.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce