facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Krize nás naučila: Konec CRM, začněte prodávat!

-PR-
Uspesny_obchodnik.jpgKrize nás naučila mnoho a zejména v oblasti prodeje jsme začali měnit svoje přístupy.
Zjistili jsme, že hodnota zákazníka je mnohem vyšší, než jsme si mysleli. V krizi zákazník nechce utrácet a na druhé straně se mu každý snaží prodávat skoro za každou cenu. Udržet ho je těžší, než kdykoliv před tím. Co s tím? Kontroverzní téma? Bez debat!
Nezbylo, než se podívat na efektivitu našich firemních záležitostí a řezat, zjednodušovat a zase řezat. I to je však někdy málo, zejména v situaci, kdy máte nezdravou strukturu zákazníků.
Našli jsme správný cíl - zaostřit na další získávání zákazníků vyšším tempem, než byl útlum nákupů těch stávajících.

Nic nového pod sluncem - to asi platí i mimo krizi. Výsledkem u nás však byl puristický přístup k obchodnímu procesu bez kudrlinek a silně zaměřený na prodejní výsledek.
Tento přístup jsme zautomatizovali a zachytili do softwaru s názvem INOVIO Úspěšný obchodník.
Jmenujeme se Tactica Management, s.r.o. a jsme výrobcem rodiny inovativních softwarových produktů pro malé a středně velké firmy s názvem INOVIO.

INOVIO jsou hotové softwarové webové produkty, které lze jednotlivě pořizovat a nasazovat ve firmách. Jedná se například o produkty:
  • Schvalování došlých faktur (elektronický oběh došlých faktur)
  • Pošta došlá (elektronický oběh oskenované došlé pošty se zajištěním reakce na tuto poštu)
  • Dokumentový sklad (ukládání a management dokumentů v odděleních, projektech, osobních uživatelských složkách, …)
  • Reklamační řízení (zákaznické i dodavatelské řízení požadavků, nesouladů, reklamací)
  • Úspěšný obchodník (zvýšení výkonnosti obchodních oddělení v prodejích)
  • Automatizovaná sazba produktové dokumentace (automatické sledování změn v dokumentaci a okamžité automatické sestavování nových aktuálních dokumentů – např. automatická údržba verzí desítek nebo stovek produktových manuálů, automatická sazba smluv dle konfigurace produktů a služeb, apod …)


INOVIO Úspěšný obchodník - (29 900Kč)

Získávání obchodních případů a jejich následné zpracování
http://www.inovio.cz/a/inovio-uspesny-obchodnik

Uspesny_obchodnik.jpgNejedná se o složitý software, kde by obchodníci trávili čas vymýšlením údajů, které je právě nyní vhodné reportovat.
Nejedná se však ani o CRM, které nemá dostatečný tlak na průtok nákupních signálů zákazníků firmou až do rozhodnutí koupí-nekoupí.

INOVIO Úspěšný obchodník je naopak jednoduchý a na prodejní výsledek zaostřený webový firemní workflow software pro obchodní oddělení malých a středně velkých firem, který umí:


  • Automaticky i manuálně registrovat poptávky, projevy zájmu a jiné zákaznické signály
  • Zajišťovat jednoznačnou odpovědnost obchodníka nad konkrétními obchodními případy
  • Protahovat tyto obchodní případy rychle firmou až do rozhodnutí koupí – nekoupí
  • Automaticky hodnotit pravděpodobnost prodeje s využitím funkce „NAŠE ŠANCE“. Obchodníci již nemusí hodnotit pravděpodobnost prodeje.
  • Automaticky vyžadovat a sledovat aktivitu obchodníků s využitím funkce „NÁŠ DALŠÍ KROK
  • Shromažďovat veškeré informace ke každé zakázce na jednom místě, které je dostupné přes www odkudkoliv a kdykoliv
  • Unikátní funkci „JAK JSME NA TOM“, kde na klik získá management podklady pro obchodní porady o aktivitě obchodníků a stavu plnění plánu
  • A mnoho dalších funkcí
  • K tomu všemu nasadíme INOVIO u vás do několika dnů a poskytneme také uživatelské proškolení a obchodní trénink

Další produkty z rodiny INOVIO


INOVIO Schvalování došlých faktur - (29 900Kč)

digitalizace, elektronický oběh a schvalování faktur
http://www.inovio.cz/a/inovio-schvalovani-doslych-faktur

Schvalovani_doslych_faktur.jpgZískáte
  • Totální přehled nad oběhem dokladů (u koho, jak dlouho)
  • Žádné ztráty a dohledávání papírových originálů
  • Jakoukoliv fakturu dohledáte do 10 s
  • Automatické vymáhání reakce od schvalovatelů
  • Již žádné úhrady po splatnosti
  • Zamezíte sporům s dodavateli
  • Na klik odhad závazků pro cash-flow plán
Workflow pro elektronický oběh dokladů ve vaší firmě nainstalujeme do několika dnů.

 

INOVIO Pošta došlá - (29 900Kč)

Workflow pro oběh skenované pošty došlé i mailů firmou se zajištěním reakcí z vaší firmy na tuto poštu,
napojení na datové schránky
http://www.inovio.cz/a/inovio-posta-dosla

  • Automatické vytěžování firemních mailů (např. info@firma.cz, objednávky@firma.cz)
  • Napojení na datové schránky
  • Skenování pošty došlé na recepci
  • Oběh této pošty, mailů firmou
  • Bezpečný oběh datových zpráv firmou
  • Zajištění zpracování pošty, mailů a datových zpráv odpovědnými osobami
  • Již žádná prodlení v reakcích vůči orgánům státní moci
  • Přístup i přes mobilní zařízení odkudkoliv a kdykoliv


 

INOVIO Dokumentový sklad - (29 900Kč)

centralizovaný a řízený přístup k dokumentům ve firmě přes www,
snadné naplnění podmínek ISO
http://www.inovio.cz/a/inovio-dokumentovy-sklad

  • Podpora spolupráce mezi odděleními, projekty i pracovníky díky sdílení dokumentů
  • Verzování a zamykání dokumentů
  • Rychlé vyhledávání v dokumentech
  • Možnost workflow revizí dokumentů a schvalování
  • Všechny dokumenty dostupné pro oprávněné
  • Přístup odkudkoliv a kdykoliv pro oprávněné
  • Vysoká bezpečnost


 

INOVIO Reklamační řízení - (29 900Kč)

dokonalý přehled nad stavem jednotlivých reklamací, hlídání termínu, včasné zapojování řešitelů
http://www.inovio.cz/a/inovio-reklamacni-rizeni

  • Pokročilá a efektivní evidence reklamací
  • Okamžitý přehled nad stavem jednotlivých reklamací
  • Automatické směrování reklamačních případů např. na dodavatele
  • Reporting o vytížení techniků a dodavatelů na řešení reklamací
  • Reporting o řešených reklamačních případech
  • Evidence nákladů na řešení reklamací
  • Zajištění plnění termínů


Navštivte www.inovio.cz a dozvíte se více o produktech INOVIO a cenách pro firmy.