facebook LinkedIN LinkedIN - follow

ČS hlídá platební morálku dlužníků

sporitelna_712.jpgČeská spořitelna si pro správu pohledávek vůči dlužníkům, kteří se ve splácení opožďují, zvolila řešení Tallyman od společnosti Talgentra. Informační systém bance také umožňuje splnit interní a externí požadavky na ochranu zákazníků před předlužením. Lokalizaci a implementaci systému Tallyman zajišťuje tuzemská pobočka nadnárodního systémového integrátora S&T, která rovněž poskytuje podporu celého systému a dodávku reportovacích funkcí.

Systém Tallyman umožní České spořitelně významně snížit výši odpisů prostřednictvím těch nejefektivnějších a praxí odzkoušených technik pro zajištění rezerv a minimalizaci odpisů nedobytných pohledávek. Díky použití speciálního systému vymáhání pohledávek Tallyman, který zahrnuje funkci segmentace zákazníků, bude Česká spořitelna moci vyhovět řadě požadavků vyplývajících ze směrnice BASEL II, a to včetně přesnějších odhadů úrovně rizika jednotlivých zákazníků, předpovědi míry návratnosti závazků a ohodnocení rezerv. Systém Tallyman řídí proces vymáhání pohledávek konsolidací veškeré komunikace se zákazníkem vztahující se k pohledávce – včetně telefonních hovorů, e-mailů, dopisů či faxů. Veškerá data jsou uložena v jediné databázi. Mnoho administrativních úkonů souvisejících s vymáháním pohledávek je systémem Tallyman kompletně automatizováno, například personalizovaný tisk dopisů. Hodnota systému Tallyman spočívá především v jeho schopnosti roztřídit dlužící zákazníky podobně, jako CRM systémy rozdělují zákazníky na jednotlivé marketingové segmenty.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?