facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podíl Cleverlance na internetovém bankovnictví KB

Společnost Cleverlance se významnou měrou podílela na vývoji nové verze internetového bankovnictví Komerční banky (KB), která byla nasazena v listopadu 2009. Nová verze obsahuje úpravy, které klientům přinášejí zejména změny související s nařízením EU – Payment Services Directive (možnost bezplatně stahovat výpisy standardním kanálem, nastavení dnů mezi dvěma inkasy z účtu, zobrazování neprovedených plateb z trvalých příkazů atd.), nové možnosti v investování do podílových fondů, zlepšení bezpečnosti a další vylepšení v různých funkčnostech.



Mezi nejdůležitější kanály internetového bankovnictví KB patří jeho dvě varianty známé pod obchodním názvem Mojebanka a Profibanka. Mojebanka je webová aplikace, které poskytuje služby od běžných platebních operací přes možnosti investování až po možnost zažádat si on-line např. o úvěr. Aplikace Profibanka je tlustý klient, který spojuje výhody internetové aplikace s výkonem aplikace lokální. Je určena pro firmy, u nichž se předpokládá větší počet operací.
Direct Channel Systems (DCS) je postaveno na Websphere Application Serveru a současně využívá databázi Oracle.
Cleverlance je jedním z předních dodavatelů konzultačních služeb v oblasti IT pro Komerční banku. Dlouhodobá spolupráce začala již v roce 2001.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.