- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Hlavní partner sekce
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
CRM systémy
CRM systémy: článkyIT SYSTEMS 11/2025, 16. 12. 2025 - Jan Lalinský
AI přináší zásadní proměnu CRM
Databáze zákazníků se mění v inteligentního kolegu
Posledních dvacet let jsme v oboru CRM viděli především evoluci. Od digitálních kartoték jsme se posunuli k lepším formulářům, pokročilejšímu reportingu a cloudovým řešením. Avšak to, co díky AI zažíváme v posledním roce, je oproti tomu kvantovým...IT SYSTEMS 10/2025, 5. 11. 2025 - -tz-
Uspěchané nasazení nekvalitních AI operátorů zákazníky často rozčílí
Nečekaný pokles kvality asistence založené na AI vrací do hry lidské operátory
Rok 2025 je rokem chatbotů a voicebotů s AI, které od začátku roku zavedlo mnoho firem a institucí. Mělo jít o revoluci v rychlosti vyřešení požadavku klientů, v poslední době však pozorujeme kvůli nedokonalému zavedení AI operátorů pokles kvality...IT SYSTEMS 10/2025, 3. 11. 2025 - Kamil Schwarz
Hyperpersonalizace rozhoduje o budoucnosti firem
Firmy dnes vědí o svých klientech více než kdy dřív. Každý klik na webu, každá transakce nebo hovor na infolince zanechává digitální stopu. Přesto se často stává, že když zákazník komunikuje se svou bankou či pojišťovnou, má pocit, že ho společnost...Příloha AI, 30. 9. 2025 - Tereza Navrátilová
Při zavádění chat a voice botů by měla být
uživatelská zkušenost až na prvním místě
I přes strhující rozvoj technologií vládne mezi uživateli chat a voice botů spíše nespokojenost. Od neschopnosti využívat uložená data, přes cyklení až po skutečné defekty, které jsou kontraproduktivní. Zajímavé je, že podobné nedostatky se...IT SYSTEMS 7-8/2025, 23. 9. 2025 - Jakub Hamerník
Zákazník v roce 2025 čeká víc než fakturu
aneb Digitální transformace v energetice
Energetika prochází stejně jako jiné segmenty zásadní proměnou. Ztrácí status klidného odvětví – digitální očekávání zákazníků nutí přepisovat zavedená pravidla. Zatímco dříve stačila klientům smlouva, záloha a faktura, dnes to pro většinu znamená...IT SYSTEMS 7-8/2025, 17. 9. 2025 - Ing. Ondřej Brom
Churn management: Jak efektivně zvládnout prevenci odchodu zákazníků
Schopnost udržet si zákazníka je v konkurenčním prostředí klíčová pro každou společnost. Marketing vytvořil širokou škálu metod, jak zákazníka udržet, ale většina z nich je spojena s náklady, např. poskytnutí retenční slevy, nebo se metoda nedá...IT SYSTEMS 6/2025, 7. 8. 2025 - Matej Kováčik
Od izolovaných systémů k jednotnému pohledu na zákazníka
aneb Byznysové přínosy CDP platforem
Ještě před několika lety si většina firem vystačila s oddělenými systémy pro práci se zákaznickými daty. Jednalo se primárně o CRM pro řízení vztahů se zákazníky, datový sklad pro archivaci historických dat, dále pak nástroje pro webovou analytiku...Příloha Digitalizace logistiky, 23. 7. 2025 - -algotech-
Chytřejší služby, nižší náklady: Jak AI proměňuje call centra
Efektivní komunikace je zásadní pro úspěch firem a budování vztahů se zákazníky. Pokud je firma schopna reagovat na dotaz zákazníka do 5 minut, její šance na úspěšné uzavření obchodu jsou až 90 %. Pokud reaguje do 10 minut, naděje na obchod...
IT SYSTEMS 5/2025, 24. 6. 2025 - -cisco-
Třetina agentů kontaktních center nemá dost informací
aby mohla zákazníkovi pomoci
Rostoucí nespokojenost zákazníků, nedostatečná podpora zaměstnanců kontaktních center a zastaralé technologie. To jsou tři hlavní aspekty, které podle globálního průzkumu Cisco negativně ovlivňují fungování zákaznické podpory. Tři čtvrtiny podniků...IT SYSTEMS 5/2025, 10. 6. 2025
Jak maximálně vytěžit hodnotu z marketingového cloudu
V posledních letech investovaly společnosti v oblasti e-commerce a retailu významné částky do enterprise softwarových platforem označovaných jako „marketingové cloudy". Tyto platformy slibují sjednocení zákaznických dat, automatizaci marketingových...
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
Časopis IT Systems Edice IT Systems Special
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
| 17.3. | IT Security Worshop 2026 |
| 15.4. | Energy Vision 2026 |
| 12.5. | Cloud Computing Conference 2026 |
Formulář pro přidání akce




























