facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 6/2021, 28. 6. 2021

Komunikaci se zákazníkem již může řídit i umělá inteligence

říká Richard Baar, zakladatel a CEO společnosti Daktela, která již 16 let mění zákaznickou péči nejen v České republice

Komunikaci se zákazníkem již může řídit i umělá inteligence
Jedním ze základních stavebních kamenů každé prosperující firmy je správně fungující komunikace se zákazníkem. „A tu je dnes možné z dlouhodobého hlediska udržovat pouze pomocí specializovaných komunikačních systémů, které veškerou komunikaci...
  

- PR -

Kubernetes a OpenStack pod taktovkou [SCP] SafeDX Cloud Platform

SCPSpolečnost SafeDX do­kon­či­la změny vy­plý­va­jí­cí ze změny vlast­nic­ké struk­tu­ry a pod kříd­ly glo­bál­ní­ho vý­rob­ce Fox­conn se plně za­mě­řu­je na roz­voj na­bíd­ky clou­do­vých služeb a kon­tej­ne­ro­vých ře­še­ní v pro­stře­dí Kubernetes.

IT SYSTEMS 4/2021, 1. 6. 2021 - Jiří Zeman

Jak vybrat nejlepší řešení pro firemní call centrum

Jak vybrat nejlepší řešení pro firemní call centrum
Výběr technologie pro kontaktní centrum či call centrum je třeba opřít o srovnání řady kritérií. Analytici společnosti Gartner definovali 11 funkcí a služeb, které je třeba při hodnocení kontaktních center zvážit. Výsledné skóre dává dobrý indikátor...
IT SYSTEMS 3/2021, 30. 4. 2021

Co znamená kontaktní centrum 21. století?

Daktela mění definici kontaktních center

Co znamená kontaktní centrum 21. století?
Kontaktní centra a různé formy helpdesků prošly za posledních dvanáct měsíců skutečně náročnou zatěžkávací zkouškou, protože nárůst klientů u většiny e-shopů a internetových nákupních galerií byl rekordní a dá se říct, že neopakovatelný. A právě...
IT SYSTEMS 3/2021, 26. 4. 2021 - Tomáš Řehoř

Automatizace kontaktních center dnes patří k hlavním trendům v oblasti CRM

Automatizace kontaktních center dnes patří k hlavním trendům v oblasti CRM
Hlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů (záznam osob nebo firem, které ještě nejsou klienty), účetní software...
IT SYSTEMS 3/2021, 16. 4. 2021 - Ondřej Vaněk, PhD

Efektivní digitální onboarding je počátkem dobrého a dlouhodobého vztahu se zákazníkem

Efektivní digitální onboarding je počátkem dobrého a dlouhodobého vztahu se zákazníkem
Technologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty. Mnohé benefity přinášejí také společnostem....
IT SYSTEMS 1-2/2021, 10. 3. 2021

Covid přinesl e-commerce velký potenciál, ale e-shopy jej často neumí využít

Covid přinesl e-commerce velký potenciál, ale e-shopy jej často neumí využít
Díky vládním opatřením, které omezily nebo úplně zakázaly provoz většiny kamenných poboček obchodů a provozoven, se značná část byznysu přesunula do online prostředí. Není tak překvapením, že e-commerce měl i vloni meziročně stoupající tendenci....
IT SYSTEMS 11/2020, 16. 1. 2021

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?
Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti s kontaktním centrem hovoří o umělé inteligenci. Nakolik je ale tato umělá inteligence skutečně...
  

- PR -

Komunikace budoucnosti již dnes

Patrik MonariZa posledních 12 měsíců se radikálně změnil přístup mnoha organizací ke komunikaci, přičemž technologie sjednocené komunikace (UC, Unified Communication) se doslova katapultovaly z kategorie zvýšeného zájmu do kategorie nezbytné. Na to, jak mohou organizace a firmy všech velkostí díky moderním technologiím získat komunikační prostředky budoucnosti již dnes, jsme se zeptali Patrika Monariho, obchodního ředitele pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya, která se řadí mezi nejvýznamnější celosvětové dodavatele řešení pro komunikaci a spolupráci.

IT SYSTEMS 11/2020, 30. 12. 2020

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků...
akce
IT SYSTEMS 11/2020, 14. 12. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Skutečně dobré CRM musí být součástí světa, který důvěrně znáte,

říká Jan Lalinský, ředitel společnosti eWay System

Skutečně dobré CRM musí být součástí světa, který důvěrně znáte,
Společnost eWay System nedávno uvedla novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM. Požádali jsme při této příležitosti o rozhovor přímo majitele a ředitele společnosti eWay System pana Jana Lalinského. Řeč pochopitelně nebyla jen o nové verzi eWay-CRM,...
  

- PR -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

IT SYSTEMS 9/2020, 30. 10. 2020 - Jiří Mach

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní...
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617
Ceník inzerce portálu SystemOnLine