facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 10/2021, 3. 12. 2021 - Michal Smetana

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)
Kvalitní CRM je pro moderního obchodníka prakticky nezbytným nástrojem, který mu pomáhá udržovat přehled o kontaktech a prodejích. V centru pozornosti však musí být vždy koncový zákazník a přínos pro byznys, na což musí pamatovat i vývojáři...
  

- PR -

Srovnávač Rixo.cz zaznamenal skokový nárůst efektivity díky automatizaci téměř 90 % svých obchodních procesů

RIXO.cz je webová služba, která již od roku 2018 doporučuje klientům pojištění rizik na zákla­dě jejich individuálních profilů. Srovnávač pojistných produktů pomůže správně nastavit pojistné krytí a zobrazí porovnání nejvýhodnějších nabídek.

IT SYSTEMS 9/2021, 2. 11. 2021 - Steve Brock

V budoucnosti bez námahy

V budoucnosti bez námahy
Výraz, který asi nejlépe vystihuje budoucnost, je „bez námahy“. Pokrok v technologiích v kombinaci s naší stále větší schopností tyto technologie ovládat, nás směruje k budoucnosti „bez námahy“. Vytvoření stavu „bez námahy“ však rozhodně není...
IT SYSTEMS 9/2021, 29. 10. 2021 - Jiří Tvorík

CRM jako nástroj pro generování leadů

Přehlížená funkce CRM zvyšující zisky společnosti

CRM jako nástroj pro generování leadů
Jedním ze současných trendů na trhu s CRM systémy jsou řešení zaměřená na získávání nových zákazníků. Uživatelům, kteří CRM používají dlouhé roky jako evidenční nástroj, ale může být šance na rozšíření využitelnosti systému bohužel utajena....
IT SYSTEMS 7-8/2021, 8. 10. 2021 - redakce

Budou si s námi na zákaznických linkách povídat už jen chatboti?

Budou si s námi na zákaznických linkách povídat už jen chatboti?
Možná jste se s chatovacími boty již setkali, většinou sice v textové formě, existují ale i hlasové podoby. Ty zpravidla v dost základní podobě pomáhají na zákaznických linkách odbavit nejčastěji se vyskytující (a také nejsnáze odbavitelné)...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 22. 9. 2021 - Zdeněk Staud

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech
Umělá inteligence (AI) zásadním způsobem rozvinula technologie call center a způsob, jakým jejich zaměstnanci pracují. Konverzační AI může zaznamenávat a přepisovat hlasové interakce v reálném čase, což agentům pomáhá dodržovat postupy a omezovat...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Piotr Faderski

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace
Není žádným překvapením, že koronavirová pandemie vyvolala trvalou změnu v tom, jak firmy napříč odvětvími vnímají možnosti umělé inteligence a automatizace. Ještě v nedávné minulosti chápali mnozí manažeři tyto technologie jen jako nice-to-have,...
Small Business Solutions, 2. 8. 2021 - Patrik Monari

5 způsobů, jak mohou malé podniky uspět díky přesunu komunikace do cloudu

5 způsobů, jak mohou malé podniky uspět díky přesunu komunikace do cloudu
Otázka, zda přejít z místní pobočkové ústředny (Private Branch Exchange, PBX) na cloudové komunikační řešení, může být pro malé podniky komplikovaná. Výhody cloudu jsou jasné, ale přínos už nemusí být tak zřejmý pro organizace jako škola, právní...
  

- PR -

Modernizace obchodních procesů CK Fischer a EXIM Tours v období COVID pandemie

Cestovní kancelář Fischer je naším dlouholetým zákazníkem. Fúzí kanceláří CK Fischer a CK Exim Tours vznikl zatím největší a nejsložitější projekt – migrace obchodní procesů. Řešení, které obslouží lead management od vzniku obchodní příležitosti až po uzavření smlouvy napříč firemními brandy a komunikačními kanály (omnichannel).

Small Business Solutions, 30. 7. 2021 - Marek Mikeš

Proč (ne)myslet na integraci firemních systémů už při výběru CRM

Proč (ne)myslet na integraci firemních systémů už při výběru CRM
Hledá-li firma nový CRM systém, poptávají manažeři s rozhodovací pravomocí často od samého začátku možnost integrace CRM s dalšími firemními systémy. Jejich nastavení ale mnohdy bývá komplikované a nákladné. Obzvlášť menším firmám se proto většinou...
akce
IT SYSTEMS 6/2021, 21. 7. 2021 - Lukáš Vítek

Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?

Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?
Jedním z častých problémů dnešní moderní a rychlé doby je řízení komunikace se zákazníkem. V utility a telco segmentech stále zaznamenáváme velké investice do IT řešení. Nemusíme se bát, že by snad postrádaly nástroje pro komunikaci se zákazníky....
  

- PR -

METASHOP si skvěle rozumí také s ERP POS Expert

METASHOPV tomto roce uvedla společnost Complete Interet Services na trh efektivní a výjimečný e-shop pro střední a velké firmy pod názvem METASHOP. Jde o standardizované řešení pro všechny, kteří hledají nástroj pro opravdový on-line obchod.

IT SYSTEMS 5/2021, 29. 6. 2021 - Kateřina Líbalová

Automatizace v obchodní komunikaci

Objednávky, faktury a platby už mohou být téměř bezobslužné

Automatizace v obchodní komunikaci
Obchodní komunikaci mezi firmou a jejími dodavateli, proces Purchase-to-pay, je dnes možné téměř celý automatizovat. V praxi si pak firmy vyměňují objednávky, faktury i platby s minimálním podílem lidské práce.
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617
Ceník inzerce portálu SystemOnLine