- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (30)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (53)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Obsah IT Systems 7-8/2017 | Objednat předplatné |
CRM jako cesta k pochopení zákazníka
Mezi firmami je už hodně rozšířen koncept CRM. Firmy evidují kontaktní informace, zapisují poznámky ke klientovi anebo evidují své obchodní aktivity. Většina firem ale ještě neobjevila skutečný potenciál CRM a zákaznických dat. CRM je potřeba brát jako hlavní uzel všech zákaznických aktivit a interakcí, a ne jako samostatný, izolovaný systém pro evidenci dat. Navíc v dnešním digitálním světě se nabízí množství zdrojů, z nichž je možné snadno získat data o zákazníkovi a pak je využít ku prospěchu obou stran.
... celý článek >Strana: 12
Buďte pro své zákazníky i zaměstnance předmětem touhy!
Všechny příběhy úspěšných jsou trochu o štěstí, trochu o odvaze a někdy také o znalosti lidského chování, empatii a touze. Zbyněk Frolík postavil svou firmu z kravína, za 27 let ji dostal na špičku mezi výrobci nemocničních lůžek a sám se stal respektovanou osobností české i světové podnikatelské sféry. Nemohl proto chybět ani na konferenci o podnikovém řízení Business Navigation Days 2017, kde v Křesle pro hosta vznikl tento rozhovor.
... celý článek >Strana: 14
Technologie mění svět HR
Investice do technologií, které mají napomáhat v oblasti HR, jsou na vzestupu. Například dle nedávné studie personální agentury Randstad investuje až 43 % firem do nástrojů, které umožní zrychlit proces vyhledání a náboru talentů a analyzovat rizika odchodů zaměstnanců. Cílem je vylepšit náborové procesy a mít k dispozici cenné analýzy o chování kandidátů i zaměstnanců. Dokonalá znalost jejich chování a preferencí totiž bude do budoucna hrát klíčovou roli nejen při náboru, ale především při udržení zaměstnanců a zajištění jejich loajality.
... celý článek >Strana: 27
Privacy Shield – Ochrana evropských osobních údajů v zámoří
Mezi významné oblasti, kterým se Evropská unie věnuje a právně upravuje, patří ochrana osobních údajů. Zatímco na jejím území není problém docílit ochrany osobních údajů jejích občanů, tak mimo území Evropské unie je situace obtížnější. Privacy Shield proto nově upravuje povinnosti organizací v USA pro nakládání s osobními údaji evropských občanů.
... celý článek >Strana: 34
Řešíte už GDPR?
A určitě jste na nic nezapomněli?
V posledních měsících snad nejskloňovanější čtyři písmena v podnikatelském světě. Dotkne se všech, změní mnohé, příprava vyžaduje hodně času a nesplnění nových požadavků může mít vážné důsledky. Především kvůli tomu, je nutné pečlivě zanalyzovat všechny oblasti, na které má nařízení GDPR vliv. Na začátku příprav by si proto každý měl položit otázku: Jsem si skutečně jistý tím, co všechno a jak musím změnit? Pokud ne, nevadí, na trhu lze najít dodavatele IT, kteří posoudí vše za vás a výsledný soulad s GDPR navíc garantují.
... celý článek >Strana: 40
7 zabijáků inovací
Rychlost změny tažené technologiemi je vyšší než kdykoliv předtím. Je zde patrný jak rychlejší vliv vývoje technologií, tak také dopad technologií na změnu byznysu (a tím zprostředkovaně i běžného života). Aby společnosti byly schopny udržet vysoké tempo inovací v technických i netechnických oborech, je potřeba, aby aktivně hledaly perspektivní technologie a ty následně aplikovaly do svého prostředí. Jedině tak budou schopny vytvořit inovace a využít jejich tržní potenciál.
... celý článek >Strana: 41
Co nás čeká v podnikových sítích?
Moderní trendy budou udávat automatizace, bezpečnost a analytika
To, co pro lidské tělo znamená nervová soustava, je pro podnikovou IT infrastrukturu její síť. Nicméně zatímco podoba lidského těla zůstává prakticky stejná už tisíce let, podoba podnikových sítí se v posledních desetiletích dynamicky mění. Business potřebuje stále komplexnější podnikovou síť, neboť přicházejí nové obchodní modely, kladou se stále vyšší požadavky na produktivitu, připojuje se stále více mobilních zařízení, počet cloudových aplikací rychle roste a útočníci přicházejí se stále sofistikovanějšími typy malwaru. A podniková síť musí na tyto fenomény reagovat a reflektovat je.
... celý článek >Strana: 46
listopad - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |