- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (52)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Obsah IT Systems 4/2012 | Objednat předplatné |
Zavádění procesního řízení
Co je nutné si uvědomit, než začneme
Přídavné jméno procesní bylo ještě před dvaceti lety spojováno primárně s termínem procesní právo. Sousloví procesní řízení, procesní management, nebo dokonce business proces management znala hrstka manažerů, kteří byli fandy cizojazyčné literatury a pozice manažer pro ně nebyla zaměstnáním, ale životním postojem. Na západ od našich hranic byla situace poněkud lepší. Pojem procesní řízení, a především jeho obsah, se nakonec prosadil a s rozvojem informačních technologií proniká ke stále většímu okruhu lidí, kteří jsou ochotni mu naslouchat.
... celý článek >Strana: 16
Jak předcházet problémům outsourcingu ICT
ve fázích smluvního jednání, převodu a optimalizace
ICT outsourcing je specifický dlouhodobý vztah mezi klientem a poskytovatelem outsourcované služby (dodavatelem). Rozhodnutí pro zajištění dané služby formou outsourcingu a způsob nastavení outsourcingového vztahu tedy ovlivňuje klienta v dlouhodobém horizontu. Především klienti, kteří nemají předchozí zkušenosti s realizací outsourcingu, musí vzít v úvahu jeho specifika a být připraveni na související problémy a vědět, jak jim v konkrétních fázích projektu přechodu do outsourcingu předcházet.
... celý článek >Strana: 20
Ekonomický pohled na cloud computing
Jedním z hlavních motivačních faktorů přechodu do cloud computingu je faktor ekonomický. Pro účely kalkulací TCO (celkové náklady na vlastnictví) a ROI (kalkulace návratnosti investic) je k dispozici celá řada nástrojů, které berou v úvahu i jednotlivé servisní modely cloudu (IaaS, PaaS, SaaS) a samozřejmě také modely implementační (veřejný, privátní, hybridní). Cílem tohoto článku je představit modelovou kalkulaci využití veřejného cloudu pro účely jednoduchého webového projektu s provozem na rok, tři roky a pět let.
... celý článek >Strana: 26
Když to s dodavatelem (ne)klape...
Vztahy nejsou jednoduché. Toto tvrzení platí obecně. Rodina, přátelé, vztahy na pracovišti a tak dále. Tak nějak v nich všichni plaveme. Někdo to zvládá lépe, někdo hůře. Náročnost zvládnutí vztahu klienta s dodavatelem není žádnou výjimkou.
... celý článek >Strana: 30
IT podpora řízení projektů a workflow
Žádná společnost, která chce obstát v konkurenci, se neobejde bez nástrojů pro správu, řízení a publikaci. Platilo to dříve, i když to některé firmy podceňovaly (a ty už tento článek zřejmě číst nebudou), platí to i dnes, kdy se v důsledku celosvětové nejprve finanční, pak navíc i ekonomické krize podmínky výrazně přiostřily.
... celý článek >Strana: 35
Význam a průběh procesů ve facility managementu
Všechny společnosti pohybující se v tržním prostředí jsou v dnešní době vystaveny velkému konkurenčnímu tlaku, který je nutí hledat nové cesty, jak lépe uspokojit potřeby svých zákazníků a zároveň zefektivnit vlastní práci. Společnosti, které chtějí dosáhnout dlouhodobého úspěchu, se v současnosti neobejdou bez dobře navržených firemních procesů.
... celý článek >Strana: 36
Strategie údržby ve výrobních společnostech
s využitím informačního systému
Úspěšní dodavatelé informačních systémů pro správu majetku a údržbu strojů přinášejí svým zákazníkům nejenom vlastní informační systém, ale rovněž znalosti a zkušenosti s jeho optimálním nasazením pro naplňování cílů a strategie údržby. Správné vymezení možností informačního systému se může stát i významným motivačním faktorem pro posílení pozornosti věnované cílům a strategiím údržby ve výrobních společnostech.
... celý článek >Strana: 40
Principy ochrany digitální identity
3.díl: Budoucnost zcizení a zneužití identity
V minulém článku našeho miniseriálu o ochraně digitální identity jsme popisovali typické způsoby a typy útoků proti identitě. V tomto posledním dílu se pokusíme načrtnout typy útoků, které můžeme očekávat v blízké budoucnosti a cílové platformy, kterých se budou týkat. Přestože je těžké s ohledem na nové techniky, platformy a nástroje jednoznačně určit směr, kterým se zneužívání identity bude v budoucnu ubírat, lze na základě vývoje odhadnout, na co se útočníci při překonávání našich ochranných mechanismů zaměří.
... celý článek >Strana: 54
Nová generace serverů HP
Společnost Hewlett-Packard uvedla na trh novou řadu serverů s označením HP Proliant G8. Ta přichází s novým pojetím šasi, a především pak s technologickými novinkami v oblasti správy zařízení, jejímž jádrem je hardwarový dohled serverů pomocí management procesoru HP iLO4. Změn se dočkala i aplikace HP Insight Remote Support Software zajišťující propojení dohledového prostředí se servisním střediskem HP.
Strana: 68
květen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
5.6. | IT mezi paragrafy 2024 |
20.6. | Cybernity 2024 |
Formulář pro přidání akce
23.5. | Setkání uživatelů IFS |
31.5. | WORKSHOP PRAKTICKÉHO CONTROLLINGU NA TÉMA: Controlling... |
11.6. | Eshopista: Síla ponákupního vztahu se zákazníkem |
13.6. | Konference ABIA CZ 2024: Inovacemi k růstu |