facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Správce hesel STICKY PASSWORD v nové verzi

Společnost Lamantine Software oznámila vydání nové verze produktu Sticky Password. Nejnovější verze správce hesel a nástroje pro automatické vyplňování online formulářů Sticky Password 5.0 představuje novou generaci ochrany osobních údajů a ochrany před krádežemi identit. Novinka umožňuje jednodušší, bezpečnější a efektivnější práci s hesly a přihlašovacími údaji jak jednotlivcům, tak i malým firmám.



Sticky Password 5.0 přináší novinku ve formě Bezpečné poznámky, díky které si uživatelé mohou ukládat jakékoli citlivé osobní údaje do šifrované databáze. Uživatelé ze segmentu malých a středních firem bezpochyby přivítají také možnost používání sdílených přihlašovacích údajů. Byla také přidána podpora pro populární prohlížeč Google Chrome. Samozřejmostí je, že veškerá data a funkce jsou dostupná i v přenosné USB verzi, která je součástí každé licence.

 

Sticky Password je dostupný v češtině, angličtině, němčině, ruštině a francouzštině.


 
  

- PR -

Fortinet rozšiřuje FortiAI napříč svou platformou Security Fabric

Fortinet FortiAISpolečnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a průkopník konvergence sítí a zabezpečení, představila na konferenci Accelerate 2025 významné inovace FortiAI napříč platformou Fortinet Security Fabric. Novinky posílí ochranu před novými a vznikajícími hrozbami, zjednoduší a zautomatizují bezpečnostní a síťové operace a zabezpečí využití služeb s umělou inteligencí (AI) zaměstnanci.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.