Řešení pro kontaktní centra

Avaya Contact Center Express 4.0 nabízí více funkcí a je jednodušší

Společnost Avaya představila nové řešení, určené pro kontaktní centra středně velkých společností. S Avaya Contact Center Express 4.0 mohou firmy nasadit sofistikované funkce zákaznických služeb na úrovni velkých společností jednoduchým, plně integrovaným a nákladově efektivním způsobem. V nové verzi získávají uživatelé velké množství pokročilých multimediálních funkcí, reportů a samoobslužných procesů, navržených pro zlepšení zákaznických služeb a produktivity operátorů ve středních firmách nebo v divizích velkých podniků.



Řešení Avaya Contact Center Express nabízí středním firmám funkce jako jednotné zobrazení aplikací na pracovní ploše, pokročilé multimediální nástroje a integraci s předními softwarovými produkty v oblasti CRM včetně řešení Microsoft Dynamics CRM. Řešení používá Avaya Aura Communication Manager, software pro hlasovou komunikaci a videotelefonii.

 

Mezi nové funkce řešení Avaya Contact Center Express 4.0 patří:

  • Vylepšený reporting: Vylepšené vytváření multimediálních real-time a historických reportů v prostředí kontaktního centra. S existujícím reportingem pro e-maily a Instant Messaging byl integrován reporting hlasových služeb, poskytující společnostem komplexní reporting, zajišťující zákaznické služby . Uživatelé si mohou zvolit mezi škálou standardních reportů nebo použít nástroje pro tvorbu reportů podle vlastních specifických potřeb.
  • Vylepšení hlasových samoobslužných procesů: Integrace s Avaya Voice Portal, oceňovanou platformou pro interakci se zákazníky v rámci samoobslužných hlasových a video systémů, poskytujících integrovanou nabídku samoobslužných i asistovaných služeb.
  • Více automatizované funkce: Automatizované funkce používané velkými kontaktními centy se nyní rozšiřují i do středních firem. Například funkce „Customer Requested Callback” umožňuje zákazníkům, kteří nemohou vyčkat na lince, požádat o zpětné volání operátora.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.