Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 1. 2007

Počet zákazníků T-Mobile překročil 5 milionů

t_mobile_705.jpgV roce 2006 společnost T-Mobile Czech Republic ještě posílila svou pozici na českém mobilním trhu. K 31.12. 2006 dosáhl počet aktivních SIM karet v síti operátora 5, 049 milionu. Za celý rok 2006 získal T-Mobile více než 415 tisíc zákazníků, což představuje meziroční nárůst tohoto ukazatele o 51,2 procenta. Plných 36,8 % ze zákaznické báze tvoří tarifní zákazníci, jichž je 1,809 milionu. Zákazníků s Twist kartou bylo ke konci roku 3,24 milionu.

Operátor bodoval v oblasti přenositelnosti čísla, která odstartovala 15. ledna loňského roku. Zákazníků, kteří se rozhodli přenést své číslo do sítě T-Mobile, bylo o 4679 více než těch, kteří přešli k jinému operátorovi. Meziročně vzrostl počet zákazníků o 9 procent na stávajících 5,049 milionu. T-Mobile nadále posiloval v segmentu tarifních zákazníků – k 31.12.2006 jich měl cca 1,8 milionu, což představuje meziroční nárůst tohoto ukazatele o 40,5 procenta. Počet zákazníků využívajících předplacenou kartu klesl o 3,2 procenta na 3,24 milionu.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.