facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 1. 2007

Počet zákazníků T-Mobile překročil 5 milionů

t_mobile_705.jpgV roce 2006 společnost T-Mobile Czech Republic ještě posílila svou pozici na českém mobilním trhu. K 31.12. 2006 dosáhl počet aktivních SIM karet v síti operátora 5, 049 milionu. Za celý rok 2006 získal T-Mobile více než 415 tisíc zákazníků, což představuje meziroční nárůst tohoto ukazatele o 51,2 procenta. Plných 36,8 % ze zákaznické báze tvoří tarifní zákazníci, jichž je 1,809 milionu. Zákazníků s Twist kartou bylo ke konci roku 3,24 milionu.

Operátor bodoval v oblasti přenositelnosti čísla, která odstartovala 15. ledna loňského roku. Zákazníků, kteří se rozhodli přenést své číslo do sítě T-Mobile, bylo o 4679 více než těch, kteří přešli k jinému operátorovi. Meziročně vzrostl počet zákazníků o 9 procent na stávajících 5,049 milionu. T-Mobile nadále posiloval v segmentu tarifních zákazníků – k 31.12.2006 jich měl cca 1,8 milionu, což představuje meziroční nárůst tohoto ukazatele o 40,5 procenta. Počet zákazníků využívajících předplacenou kartu klesl o 3,2 procenta na 3,24 milionu.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?