Oznamovací centrum umožňuje e-shopům zvýšit úspěšnost doručování objednávek

FoxdeliSpolečnost Foxdeli spouští do ostrého provozu svůj systém oznamovacího centra, který byl od května v testovacím provozu. Oznamovací centrum je aplikace určená pro e-shopy, kterým pomáhá snížit počet nedoručených zásilek, nabízí správu všech dopravců z jednoho místa a personalizaci zákaznických e-mailů a SMS. Cílem oznamovacího centra, které tvoří mezičlánek mezi e-shopy, přepravními službami a koncovými zákazníky, je umožnit e-shopům proaktivně reagovat na konkrétní problémy v doručení, a tím snížit vratkovost a celý proces doručení urychlit.



Aplikace pomáhá řešit problémové zásilky nehledě na to, který dopravce je doručuje. Oznamovací centrum umí pracovat s daty drtivé většiny dopravců, které e-shopy v Česku využívají, a v jednom přehledném rozhraní upozornit na problémové zásilky nehledě na to, kdo je zákazníkům veze. „Pokud například víte, že objednávka leží na poště již 4 dny a hrozí její vrácení, je nutné s ní proaktivně pracovat. Nepřijdete o obchod a vyhnete se vratce,“ vysvětluje Martin Jareš, zakladatel a CEO Foxdeli.

Pro zefektivnění práce s problémovými objednávkami na straně zákaznických linek se Foxdeli rozhodlo jít cestou to-do listu. Celé oznamovací centrum tak funguje jako seznam úkolů, který zákaznická podpora každý den „vyčistí“, což znamená, že kontaktuje zákazníky, u kterých se objeví jeden z problémových stavů, a domluví s nimi alternativní čas nebo adresu doručení, prodloužení uložení na výdejním místě a podobně. Výsledkem je vyšší míra úspěšného doručení, nižší vratkovost a proaktivní péče o zákazníky, která zvyšuje jejich retenci a pozitivní vnímání brandu e-shopu.

Oznamovací centrum

„S oznamovacím centrem může pracovat libovolné množství lidí současně, díky poznámkám a realtime ukazateli se nikdy nestane, že by na jednom ‚tasku‘ – tedy zásilce – pracovali dva lidé. Oznamovací centrum bude do dvou měsíců připravené i na cizojazyčnou zákaznickou podporu, vše bude v angličtině a bude se dát nastavit například tak, aby pracovník, který má na starosti jen Rumunsko, viděl jen a jen zásilky do Rumunska,“ přibližuje nový systém Jareš.

Systém je modulární, takže e-shopy mohou v rámci oznamovacího centra využívat jen vybrané funkce, například pouze timeline zásilky nebo funkci odložení. „Timeline zaznamenává vše, co se se zásilkou děje od momentu odeslání až po úspěšné doručení či vrácení. Když se k problémové zásilce na zákaznické podpoře dostane člověk, který s ní doposud neměl nic společného, hned vidí její stav, informace o všech e-mailech a SMS, které adresát během doručování dostal, a poznámky, které k doručení zapsali kolegové před ním. Funkce odložení pak slouží pro případy, když se například e-shop se zákazníkem dohodne na vyzvednutí na poště tentýž den odpoledne. Zásilka se pak v oznamovacím centru znovu připomene jen v případě, že nedojde k jejímu vyzvednutí v dohodnuté době, a je tedy třeba s ní dále pracovat,“ vysvětluje na závěr Jareš.


 
  

- PR -

AI jako motor výroby a datové inteligence

ITS_6Jak jste si jistě všimli, aktuální vydání IT Systems je první, které má nové logo. Po dlouhé době jsme se rozhodli oživit nejen logo časopisu, ale také navazujících online médií. Právě výraznější provázání loga časopisu IT Systems, webu SystemOnLine a newsletteru SystemNEWS bylo hlavním cílem modernizace, ke které jsme přistoupili teprve podruhé v téměř třicetileté historii našeho časopisu.

  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 od video specialisty Milestone Systems


XProtectLetošní rok přináší zásadní proměny v oblasti videodohledových systémů. Podle Rahula Yadava, technologického ředitele společnosti Milestone Systems, se do popředí dostávají samostatně jednající AI agenti, akční inteligence a inteligentní video management systémy. Co tyto posuny znamenají pro integrátory, resellery i provozní týmy? Přinášíme pět klíčových trendů, které budou podle Milestone formovat bezpečnostní technologii v nadcházejících měsících.