- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Oznamovací centrum umožňuje e-shopům zvýšit úspěšnost doručování objednávek
Společnost Foxdeli spouští do ostrého provozu svůj systém oznamovacího centra, který byl od května v testovacím provozu. Oznamovací centrum je aplikace určená pro e-shopy, kterým pomáhá snížit počet nedoručených zásilek, nabízí správu všech dopravců z jednoho místa a personalizaci zákaznických e-mailů a SMS. Cílem oznamovacího centra, které tvoří mezičlánek mezi e-shopy, přepravními službami a koncovými zákazníky, je umožnit e-shopům proaktivně reagovat na konkrétní problémy v doručení, a tím snížit vratkovost a celý proces doručení urychlit.


Aplikace pomáhá řešit problémové zásilky nehledě na to, který dopravce je doručuje. Oznamovací centrum umí pracovat s daty drtivé většiny dopravců, které e-shopy v Česku využívají, a v jednom přehledném rozhraní upozornit na problémové zásilky nehledě na to, kdo je zákazníkům veze. „Pokud například víte, že objednávka leží na poště již 4 dny a hrozí její vrácení, je nutné s ní proaktivně pracovat. Nepřijdete o obchod a vyhnete se vratce,“ vysvětluje Martin Jareš, zakladatel a CEO Foxdeli.
Pro zefektivnění práce s problémovými objednávkami na straně zákaznických linek se Foxdeli rozhodlo jít cestou to-do listu. Celé oznamovací centrum tak funguje jako seznam úkolů, který zákaznická podpora každý den „vyčistí“, což znamená, že kontaktuje zákazníky, u kterých se objeví jeden z problémových stavů, a domluví s nimi alternativní čas nebo adresu doručení, prodloužení uložení na výdejním místě a podobně. Výsledkem je vyšší míra úspěšného doručení, nižší vratkovost a proaktivní péče o zákazníky, která zvyšuje jejich retenci a pozitivní vnímání brandu e-shopu.
„S oznamovacím centrem může pracovat libovolné množství lidí současně, díky poznámkám a realtime ukazateli se nikdy nestane, že by na jednom ‚tasku‘ – tedy zásilce – pracovali dva lidé. Oznamovací centrum bude do dvou měsíců připravené i na cizojazyčnou zákaznickou podporu, vše bude v angličtině a bude se dát nastavit například tak, aby pracovník, který má na starosti jen Rumunsko, viděl jen a jen zásilky do Rumunska,“ přibližuje nový systém Jareš.
Systém je modulární, takže e-shopy mohou v rámci oznamovacího centra využívat jen vybrané funkce, například pouze timeline zásilky nebo funkci odložení. „Timeline zaznamenává vše, co se se zásilkou děje od momentu odeslání až po úspěšné doručení či vrácení. Když se k problémové zásilce na zákaznické podpoře dostane člověk, který s ní doposud neměl nic společného, hned vidí její stav, informace o všech e-mailech a SMS, které adresát během doručování dostal, a poznámky, které k doručení zapsali kolegové před ním. Funkce odložení pak slouží pro případy, když se například e-shop se zákazníkem dohodne na vyzvednutí na poště tentýž den odpoledne. Zásilka se pak v oznamovacím centru znovu připomene jen v případě, že nedojde k jejímu vyzvednutí v dohodnuté době, a je tedy třeba s ní dále pracovat,“ vysvětluje na závěr Jareš.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |