- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Obchodníkům United Bakeries pomáhá nový CRM systém
United Bakeries, největší pekárenská skupina v České republice vystupující pod značkami Odkolek, Delta, Toasttip a Cerea, se rozhodla zlepšit řízení svých obchodních procesů. Implementovala proto nové komplexní CRM řešení pro správu obchodních, marketingových i distribučních činností. Zvolila přitom systém myAVIS NG od společnosti KVADOS.


Díky implementaci systému myAVIS NG nemusí obchodníci United Bakeries nadále vést papírovou dokumentaci nebo pracovat s excelovými tabulkami. Systém je samozřejmě plně mobilní, takže veškeré údaje o zákaznících a potřené kontakty naleznou obchodníci na jednom místě, přímo v terénu pak mohou aktualizovat data nebo do systému vložit fotografie. Práce obchodního týmu se tím výrazně zjednodušila a zefektivnila. Přínosem pro obchodníky i manažery je kromě evidence a sledování objednávek také možnost kontroly stavu přepravek u zákazníků nebo znalost jejich platební morálky.
Nové CRM řešení společnost United Bakeries implementovala v průběhu loňského roku po pečlivém výběrovém řízení. Vedle základního modulu systému myAVIS NG byly implementovány jeho moduly Obchod, Logistika, CRM a Finance. Systém je provozovaný v datovém centru KVADOSu, takže IT oddělení United Bakeries nemusí řešit jeho provoz a o to více se může věnovat uživatelům.
Nástroj myAVIS NG slouží v United Bakeries více než 30 obchodním zástupcům, kteří tak mají přístup k manažerským datům a nastavením na závislém i nezávislém trhu. Dodá jim například informace o pohledávkách, termínech závozu, kontrolách distribuce nebo objednávkách. Umožňuje mapovat potenciál trhu i získávání nových zákazníků. Prostřednictvím mobilních reportů mohou obchodníci v terénu sledovat, jak se jednotliví zákazníci podílejí na celkovém obratu nebo na obratu v dané skupině sortimentu, na závazcích, zobrazit si graf neuhrazených faktur s intervalem po splatnosti nebo vývoj platební kázně. V jednotlivých obchodních sítích mohou uživatelé provádět kontrolu vystavení jednotlivých produktů, nabídnout promoakce, tisknout doklady nebo reklamovat.
K užitečným reportům myAVIS NG patří také komplexní denní výkaz návštěv, sumáře objednávek, pokrytí zákazníků návštěvami, zobrazení frekvence návštěv a další.
Formulář pro přidání akce