facebook

Obchodníkům United Bakeries pomáhá nový CRM systém

United Bakeries, ilustračníUnited Bakeries, největší pekárenská skupina v České republice vystupující pod značkami Odkolek, Delta, Toasttip a Cerea, se rozhodla zlepšit řízení svých obchodních procesů. Implementovala proto nové komplexní CRM řešení pro správu obchodních, marketingových i distribučních činností. Zvolila přitom systém myAVIS NG od společnosti KVADOS.



Díky implementaci systému myAVIS NG nemusí obchodníci United Bakeries nadále vést papírovou dokumentaci nebo pracovat s excelovými tabulkami. Systém je samozřejmě plně mobilní, takže veškeré údaje o zákaznících a potřené kontakty naleznou obchodníci na jednom místě, přímo v terénu pak mohou aktualizovat data nebo do systému vložit fotografie. Práce obchodního týmu se tím výrazně zjednodušila a zefektivnila. Přínosem pro obchodníky i manažery je kromě evidence a sledování objednávek také možnost kontroly stavu přepravek u zákazníků nebo znalost jejich platební morálky.

Nové CRM řešení společnost United Bakeries implementovala v průběhu loňského roku po pečlivém výběrovém řízení. Vedle základního modulu systému myAVIS NG byly implementovány jeho moduly Obchod, Logistika, CRM a Finance. Systém je provozovaný v datovém centru KVADOSu, takže IT oddělení United Bakeries nemusí řešit jeho provoz a o to více se může věnovat uživatelům.

Nástroj myAVIS NG slouží v United Bakeries více než 30 obchodním zástupcům, kteří tak mají přístup k manažerským datům a nastavením na závislém i nezávislém trhu. Dodá jim například informace o pohledávkách, termínech závozu, kontrolách distribuce nebo objednávkách. Umožňuje mapovat potenciál trhu i získávání nových zákazníků. Prostřednictvím mobilních reportů mohou obchodníci v terénu sledovat, jak se jednotliví zákazníci podílejí na celkovém obratu nebo na obratu v dané skupině sortimentu, na závazcích, zobrazit si graf neuhrazených faktur s intervalem po splatnosti nebo vývoj platební kázně. V jednotlivých obchodních sítích mohou uživatelé provádět kontrolu vystavení jednotlivých produktů, nabídnout promoakce, tisknout doklady nebo reklamovat.

K užitečným reportům myAVIS NG patří také komplexní denní výkaz návštěv, sumáře objednávek, pokrytí zákazníků návštěvami, zobrazení frekvence návštěv a další.


 
  

- Inzerce -

Přínosy informačního systému Dialog 3000Skylla po napojení na výrobní i předvýrobní procesy

ControlInformační systémy jsou do firem nasazovány z různých důvodů. Někdy to může být kvůli zpřehlednění všech procesů, zanesení veškerých firemních dat do jednoho místa apod. Je totiž nesporným přínosem, že ERP systém dodá podnikovým datům určitý řád. Tím však využití ERP systému nemusí končit a obchodní i výrobní společnosti mohou z implementace moderního ERP systému vytěžit mnohem víc.

  

- Inzerce -

COMES WMS pro interní logistiku a digitalizaci továrny

COMESV podnikové praxi existuje celá řada skladových systémů. Většina z nich je integrovaná jako pevná součást informačních účetních systémů. Některé systémy jsou funkčně jednoduché (např. neumí evidovat šarže surovin) a řeší se v nich pouze příjem surovin a expedice výrobků. Výrobu mají za takzvanou „černou skříňku“.

Soutěž - herní sety Trust
Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
IT Systems - předplatné
RSS kanál