Obchodníkům United Bakeries pomáhá nový CRM systém

United Bakeries, ilustračníUnited Bakeries, největší pekárenská skupina v České republice vystupující pod značkami Odkolek, Delta, Toasttip a Cerea, se rozhodla zlepšit řízení svých obchodních procesů. Implementovala proto nové komplexní CRM řešení pro správu obchodních, marketingových i distribučních činností. Zvolila přitom systém myAVIS NG od společnosti KVADOS.



Díky implementaci systému myAVIS NG nemusí obchodníci United Bakeries nadále vést papírovou dokumentaci nebo pracovat s excelovými tabulkami. Systém je samozřejmě plně mobilní, takže veškeré údaje o zákaznících a potřené kontakty naleznou obchodníci na jednom místě, přímo v terénu pak mohou aktualizovat data nebo do systému vložit fotografie. Práce obchodního týmu se tím výrazně zjednodušila a zefektivnila. Přínosem pro obchodníky i manažery je kromě evidence a sledování objednávek také možnost kontroly stavu přepravek u zákazníků nebo znalost jejich platební morálky.

Nové CRM řešení společnost United Bakeries implementovala v průběhu loňského roku po pečlivém výběrovém řízení. Vedle základního modulu systému myAVIS NG byly implementovány jeho moduly Obchod, Logistika, CRM a Finance. Systém je provozovaný v datovém centru KVADOSu, takže IT oddělení United Bakeries nemusí řešit jeho provoz a o to více se může věnovat uživatelům.

Nástroj myAVIS NG slouží v United Bakeries více než 30 obchodním zástupcům, kteří tak mají přístup k manažerským datům a nastavením na závislém i nezávislém trhu. Dodá jim například informace o pohledávkách, termínech závozu, kontrolách distribuce nebo objednávkách. Umožňuje mapovat potenciál trhu i získávání nových zákazníků. Prostřednictvím mobilních reportů mohou obchodníci v terénu sledovat, jak se jednotliví zákazníci podílejí na celkovém obratu nebo na obratu v dané skupině sortimentu, na závazcích, zobrazit si graf neuhrazených faktur s intervalem po splatnosti nebo vývoj platební kázně. V jednotlivých obchodních sítích mohou uživatelé provádět kontrolu vystavení jednotlivých produktů, nabídnout promoakce, tisknout doklady nebo reklamovat.

K užitečným reportům myAVIS NG patří také komplexní denní výkaz návštěv, sumáře objednávek, pokrytí zákazníků návštěvami, zobrazení frekvence návštěv a další.


 
  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.

 

  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.