facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový systém pro řízení skladů Lokia WMS v cloudu

Lokia, skladSpolečnost CCV Informační systémy uvádí na trh nové softwarové řešením pro řízení skladů, systém Lokia WMS poskytovaný formou služby z cloudu. Systém je tak možno velmi rychle nasadit a přitom modulárně přizpůsobit podle potřeb logistiky konkrétních obchodních a výrobních firem. Řešení využívá cloudové služby platformy Microsoft Azure.



Skladový software Lokia WMS umí řídit, evidovat a vyhodnocovat skladové procesy. Pomáhá zrychlit skladové operace a rychle získat přehled o stavu a umístění zásob. Firmám tak pomůže zejména účinným řízením pracovníků ve skladu a přehledným zobrazením zásob na grafické mapě skladu až do úrovně jednotlivých skladových přihrádek. Zvyšuje tak produktivitu skladníků při současném omezení jejich chybovosti.

Uživatelé k WMS systému Lokia přistupují prostřednictvím responzivní webové aplikace dostupné z jakéhokoli internetového prohlížeče nebo klientem pro mobilní čtečky čárových kódů se zjednodušeným uživatelským rozhraním.

LOKIA WMS Dashboard u průběžné inventury

Součástí služby Lokia WMS je také dodávka logistických konzultací a souvisejících doplňkových služeb od zavedení čteček čárových kódů až po integraci s podnikovým systémem. Samotné nasazení systému probíhá během jednoho či dvou dnů.

„Lokia WMS umožňuje řídit komplexní skladové procesy jednodušeji než ostatní WMS systémy nebo skladové moduly ERP systémů. Přínosy na zrychlení logistiky procesů a odstranění chybovosti se dostavují okamžitě. Měsíční úspory u pilotních zákazníků již v prvních měsících po zavedení služby dosahovaly ve finančním vyjádření částky 100 tisíc korun,“ vysvětluje Tomáš Kormaňák, produktový manažer ve společnosti CCV Informační systémy.

LOKIA WMS Výběr přihrádek k průběžné inventure + úkoly na skladníka 

Jedním z pilotních zákazníků, kde již proběhlo nasazení systému Lokia WMS, je společnost PEVI, která je dodavatelem pracovních oděvů a ochranných pracovních pomůcek. Nasazení ve společnosti PEVI zkrátilo o 40 % dobu vychystávání skladovaného zboží při současném růstu obratu. Chybovost vychystávání zboží se snížila o 98 %. 

„Nechtěli jsme nic složitého. Vybrali jsme funkce, které potřebujeme, a řízený sklad jsme mohli rychle nasadit. Prakticky ihned nám přinesl detailní přehled o pořádku ve skladu či skladových pohybech. To umožňuje optimalizovat trasy skladníků a správně řídit priority u manipulace se zbožím, což vedlo k výraznému zrychlení práce ve skladu,“ hodnotí zavedení systému Lokia Petr Vinduška, projektový manažer PEVI. 

Pro představení systému Lokia WMS je připraven on-line webinář na úterý 26. září 2017 - registrace pro zájemce je možná bezplatně.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.