Mobilní řešení pro servis a údržbu

Společnost IFS spustila čtvrtou generaci mobilního klienta pro servis a údržbu. Klient běží na smartphonech a tabletech se systémem Android. Nové řešení využívá mobilní technologii Metrix Mobile pro systém Android určenou pro práci v terénu, kterou společnost IFS získala akvizicí společnosti Metrix v loňském roce. Toto řešení je integrováno do IFS Aplikací a představuje kompletní mobilní aplikaci pro správu údržby a servisu v terénu. Vzhledem k tomu, že je optimalizována pro systém Android, nová verze rozšiřuje stávající mobilní řešení společnosti IFS určená pro platformu Microsoft Windows Mobile.



Nové řešení si poradí s celým procesem – od okamžiku přijetí objednávky technikem až po její vykázání a odeslání zpět na server z mobilního zařízení. Aktualizace stavu práce jsou zaznamenávány do pracovní objednávky a okamžitě odesílány do dispečinku. Technik v terénu může pořizovat fotografie, využívat navigaci včetně mapy a dokončit úlohu vyplněním informací o čase, materiálu a nákladech. Prostřednictvím funkce řešení dotazů lze veškerá data pořízená v terénu – od pokynů týkajících se pracovní bezpečnosti - až po data související s péčí o zákazníka – snadno konfigurovat pro každého zákazníka a typ pracovního procesu zvlášť.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.