- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Mobilní řešení pro servis a údržbu
Společnost IFS spustila čtvrtou generaci mobilního klienta pro servis a údržbu. Klient běží na smartphonech a tabletech se systémem Android. Nové řešení využívá mobilní technologii Metrix Mobile pro systém Android určenou pro práci v terénu, kterou společnost IFS získala akvizicí společnosti Metrix v loňském roce. Toto řešení je integrováno do IFS Aplikací a představuje kompletní mobilní aplikaci pro správu údržby a servisu v terénu. Vzhledem k tomu, že je optimalizována pro systém Android, nová verze rozšiřuje stávající mobilní řešení společnosti IFS určená pro platformu Microsoft Windows Mobile.


Nové řešení si poradí s celým procesem – od okamžiku přijetí objednávky technikem až po její vykázání a odeslání zpět na server z mobilního zařízení. Aktualizace stavu práce jsou zaznamenávány do pracovní objednávky a okamžitě odesílány do dispečinku. Technik v terénu může pořizovat fotografie, využívat navigaci včetně mapy a dokončit úlohu vyplněním informací o čase, materiálu a nákladech. Prostřednictvím funkce řešení dotazů lze veškerá data pořízená v terénu – od pokynů týkajících se pracovní bezpečnosti - až po data související s péčí o zákazníka – snadno konfigurovat pro každého zákazníka a typ pracovního procesu zvlášť.
Formulář pro přidání akce