facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Mobilní aplikace AIMA umožní nabídnout investování i začátečníkům

AIMAArbes Technologies představil novou investiční aplikaci AIMA, díky níž budou moci finanční organizace nabídnout investování i uživatelům bez hlubších znalostí. Klade totiž důraz na přehlednost a intuitivní ovládání. A výrobce slibuje i velmi rychlou a snadnou implementaci i na straně poskytovatelů finančních služeb.



AIMA je ukázkovým příkladem „mobile native“ řešení obsluhy klienta, které přitom zajišťuje kompletní digitální investiční službu. AIMA vznikla zmodernizováním současné generace investiční aplikace Arbesu ve spolupráci se sesterskou společností Ackee, jež se zaměřuje právě na design a vývoj mobilních a webových aplikací. Výsledkem této spolupráce je aplikace nabízející velmi atraktivní uživatelský zážitek.

Branislav Beneš„Naším cílem je poskytnout klientům nástroj, který jejich zákazníkům umožní obchodovat s cennými papíry i bez hlubších znalostí v oblasti investic. Aplikace navíc přináší vynikající zážitek z jejího samotného užívání, které je přehledné a intuitivní,“ říká ředitel investičních řešení Arbes Technologies Branislav Beneš.

Podle výrobce je aplikaci možno velmi rychle nasadit. Stačí provést úpravy dle požadavků firmy, zejména sladit vzhled aplikace s její korporátní identitou, tzv. obléknout aplikaci do barev společnosti, a začít ji využívat.

Branislav Beneš k vývoji aplikace nové generace ještě dodal: „Řešení AIMA přináší funkce pro celkové pokrytí investování kompatibilní s integrací na ARBES backend produkty nebo napojení na core systém zákazníka. Mobilní aplikaci je navíc možné rozšířit o další komponenty a moduly, které jsou vytvářené jako mikroservisní moduly postavené na Arbes Digital Framework. Příkladem je onboarding klienta včetně investičního dotazníku.“


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.