Aktuality -> IT Business - 15. 8. 2005

Juniper Networks o 100 milionů lepší než loni

Americká společnost Juniper Networks oznámila finanční výsledky za druhý kvartál letošního roku. Společnost zaznamenala signifikantní růst ve všech klíčových finančních ukazatelích a druhé čtvrtletí zakončila s čistým ziskem ve výši 89 milionů amerických dolarů. Celkové tržby společnosti za druhý kvartál 2005 dle amerického účetního standardu GAAP dosáhly výše 493 mil. dolarů, což je o 186,1 mil. více než ve stejném období loňského roku. Tento 60% nárůst se také pozitivně promítl na čistých příjmech po zdanění, které činily 89 mil. dolarů, neboli 15 centů na akcii, ve srovnání s druhým kvartálem 2004. Množství hotových peněz získaných ve druhém kvartále letošního roku dosáhlo výše 166,1 mil. dolarů v porovnání se 119 mil. za stejné období loňského roku.

 
  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.