Aktuality -> IT Business - 13. 3. 2014

Infor loni získal více než 160 nových distribučních partnerů

partner_network.jpgSpolečnost Infor oznámila, že se v roce 2013 k její partnerské síti Infor Partner Network (IPN) připojilo 163 nových distribučních partnerů, což je o téměř polovinu více než v roce 2012. V regionu EMEA to bylo 49 nových resellerů.

„Uvedli jsme letos několik programů, jejichž cílem je pomoci našim partnerům rozšířit podnikání a sladit jejich strategii se současnou filozofií a strategií Inforu,“ řekl Jeff Abbott, senior viceprezident zodpovědný za globální partnerství a aliance ve společnosti Infor. Podle něj je Infor připraven rozvíjet vztahy s partnery a prostřednictvím pokračující globální expanze pomáhat zákazníkům lépe řešit regionální a lokální výzvy.

K distribučnímu kanálu firmy se loni připojili například AcumenERP, Aspect LLC, Inforlogic Limited and NuVista Technologies. Nedávno ohlášená partnerská iniciativa Micro-vertical Products Program (MVPP) umožňuje partnerům budovat své vlastní odvětvově-specifické aplikace s využitím platformy Infor Mongoose bez znalosti složitých programovacích jazyků. Partneři mohou využívat například i platformu IPN Digital Edge, která jim pomáhá udržovat nejnovější informace o produktech Infor na vlastních webových stránkách.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.