Aktuality -> IT Business - 13. 3. 2014

Infor loni získal více než 160 nových distribučních partnerů

partner_network.jpgSpolečnost Infor oznámila, že se v roce 2013 k její partnerské síti Infor Partner Network (IPN) připojilo 163 nových distribučních partnerů, což je o téměř polovinu více než v roce 2012. V regionu EMEA to bylo 49 nových resellerů.

„Uvedli jsme letos několik programů, jejichž cílem je pomoci našim partnerům rozšířit podnikání a sladit jejich strategii se současnou filozofií a strategií Inforu,“ řekl Jeff Abbott, senior viceprezident zodpovědný za globální partnerství a aliance ve společnosti Infor. Podle něj je Infor připraven rozvíjet vztahy s partnery a prostřednictvím pokračující globální expanze pomáhat zákazníkům lépe řešit regionální a lokální výzvy.

K distribučnímu kanálu firmy se loni připojili například AcumenERP, Aspect LLC, Inforlogic Limited and NuVista Technologies. Nedávno ohlášená partnerská iniciativa Micro-vertical Products Program (MVPP) umožňuje partnerům budovat své vlastní odvětvově-specifické aplikace s využitím platformy Infor Mongoose bez znalosti složitých programovacích jazyků. Partneři mohou využívat například i platformu IPN Digital Edge, která jim pomáhá udržovat nejnovější informace o produktech Infor na vlastních webových stránkách.

 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.