- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (49)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Nové výkonné faxy Oki

Nové faxy jsou schopny posílat, přijímat a ukládat faxové dokumenty rychle a jednoduše. 50stránkový automatický podavač zajistí bezproblémový a pohodlný přenos a kopírování vícestránkových dokumentů. Kromě toho jsou přístroje vybaveny 33,6 kb/s Super G3 modemem, který urychluje přenos dokumentů. Oba modely se snadno ovládají díky intuitivnímu LCD displeji. Kapacita zásobníku papíru je 250 stran. Díky kompaktnímu provedení lze faxy začlenit i do menších kancelářských prostor.


Faxy OKIFAX 2510 a OKIOFFICE 2530 v kostce:
- 33,6 kb/s Super G3 modem pro maximální rychlost přenosu dokumentu a minimalizaci nákladů na dálkové hovory
- nepřerušovaný přenos velkých dokumentů díky 50stránkovému automatickému podavači papíru
- intuitivní ovládání s LCD displejem
- snadné ovládání a výměna spotřebního materiálu. Oba modely mají zásobníky s kapacitou 250 listů – dvakrát větší než konkurenční produkty
- OKIOFFICE 2530 navíc nabízí možnost tisku ve vysokém rozlišení, do 16 stran za minutu při rozlišení 600 dpi, a TWAIN kompatibilitu při barevném a černobílém skenování dokumentů, navíc je zde možnost skenování přímo do USB
- OKIOFFICE 2530 pomocí standardního PaperPort OCR softwaru rozpozná text z tištěného materiálu
- doporučené koncové ceny od 5500 Kč (bez DPH)
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
13.8. | Webinář: Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?... |
29.9. | The Massive IoT Conference |