facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 16. 6. 2008

Nové výkonné faxy Oki

Společnost OKI Printing Solutions představila dva nové stolní faxy. OKIFAX 2510 se hodí pro společnosti, které potřebují především faxovat a příležitostně kopírovat. OKIOFFICE 2530 navíc disponuje PC konektivitou a vedle kvalitního faxování umožňuje i kopírování, tisk a barevné skenování.
Nové faxy jsou schopny posílat, přijímat a ukládat faxové dokumenty rychle a jednoduše. 50stránkový automatický podavač zajistí bezproblémový a pohodlný přenos a kopírování vícestránkových dokumentů. Kromě toho jsou přístroje vybaveny 33,6 kb/s Super G3 modemem, který urychluje přenos dokumentů. Oba modely se snadno ovládají díky intuitivnímu LCD displeji. Kapacita zásobníku papíru je 250 stran. Díky kompaktnímu provedení lze faxy začlenit i do menších kancelářských prostor.


Faxy OKIFAX 2510 a OKIOFFICE 2530 v kostce:

  • 33,6 kb/s Super G3 modem pro maximální rychlost přenosu dokumentu a minimalizaci nákladů na dálkové hovory
  • nepřerušovaný přenos velkých dokumentů díky 50stránkovému automatickému podavači papíru
  • intuitivní ovládání s LCD displejem
  • snadné ovládání a výměna spotřebního materiálu. Oba modely mají zásobníky s kapacitou 250 listů – dvakrát větší než konkurenční produkty
  • OKIOFFICE 2530 navíc nabízí možnost tisku ve vysokém rozlišení, do 16 stran za minutu při rozlišení 600 dpi, a TWAIN kompatibilitu při barevném a černobílém skenování dokumentů, navíc je zde možnost skenování přímo do USB
  • OKIOFFICE 2530 pomocí standardního PaperPort OCR softwaru rozpozná text z tištěného materiálu
  • doporučené koncové ceny od 5500 Kč (bez DPH)

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.