Aktuality -> IT společnost - 7. 6. 2006

Dimension Data představila řešení interakce se zákazníky

TLMCZ2006_623.jpgSpolečnost Dimension Data představila 30.května 2006 v TOP Hotelu Praha v rámci IV. ročníku mezinárodní konference Telemarketing Czech 2006 svá řešení interakce se zákazníky ( Customer Interactive Solutions - CIS). Derek Cummins, Managing Director, Dimension Data Czech Republic seznámil přítomné profesionály z oblasti telemarketingu a marketingu s aktuálními výsledky osmé výroční studie Contact Center Benchmarking Report a současně představil některé ze služeb a řešení, které Dimension Data poskytuje svým celosvětovým zákazníkům v oblasti řešení interakce se zákazníky.

V rámci konference se setkali profesionálové z oblasti telemarketingu a marketingu, kteří si vyměnili zkušenosti a získali nové poznatky o řízení, chodu Call-Centra a o možnostech využití telefonu jako nástroje podpory prodeje. Pro oblast kontaktních center je nejdůležitější úroveň služeb v oblasti interakce, technologií a postupů, a z ní vyplývající spokojenost zákazníků. Podle studie Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006 je sledování spokojenosti zákazníků součástí strategie podnikání již sedmdesáti pěti procent (75 %) společností provozujících kontaktní centra. Jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti kontaktních center je přechod na systémy založené na IP telefonii. U zákazníků se těší stále větší oblibě rovněž technologie pokročilého rozpoznávání hlasu ASR (Advanced Speech Recognition).

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.