facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 7. 6. 2006

Dimension Data představila řešení interakce se zákazníky

TLMCZ2006_623.jpgSpolečnost Dimension Data představila 30.května 2006 v TOP Hotelu Praha v rámci IV. ročníku mezinárodní konference Telemarketing Czech 2006 svá řešení interakce se zákazníky ( Customer Interactive Solutions - CIS). Derek Cummins, Managing Director, Dimension Data Czech Republic seznámil přítomné profesionály z oblasti telemarketingu a marketingu s aktuálními výsledky osmé výroční studie Contact Center Benchmarking Report a současně představil některé ze služeb a řešení, které Dimension Data poskytuje svým celosvětovým zákazníkům v oblasti řešení interakce se zákazníky.

V rámci konference se setkali profesionálové z oblasti telemarketingu a marketingu, kteří si vyměnili zkušenosti a získali nové poznatky o řízení, chodu Call-Centra a o možnostech využití telefonu jako nástroje podpory prodeje. Pro oblast kontaktních center je nejdůležitější úroveň služeb v oblasti interakce, technologií a postupů, a z ní vyplývající spokojenost zákazníků. Podle studie Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006 je sledování spokojenosti zákazníků součástí strategie podnikání již sedmdesáti pěti procent (75 %) společností provozujících kontaktní centra. Jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti kontaktních center je přechod na systémy založené na IP telefonii. U zákazníků se těší stále větší oblibě rovněž technologie pokročilého rozpoznávání hlasu ASR (Advanced Speech Recognition).

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.