facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 7. 6. 2006

Dimension Data představila řešení interakce se zákazníky

TLMCZ2006_623.jpgSpolečnost Dimension Data představila 30.května 2006 v TOP Hotelu Praha v rámci IV. ročníku mezinárodní konference Telemarketing Czech 2006 svá řešení interakce se zákazníky ( Customer Interactive Solutions - CIS). Derek Cummins, Managing Director, Dimension Data Czech Republic seznámil přítomné profesionály z oblasti telemarketingu a marketingu s aktuálními výsledky osmé výroční studie Contact Center Benchmarking Report a současně představil některé ze služeb a řešení, které Dimension Data poskytuje svým celosvětovým zákazníkům v oblasti řešení interakce se zákazníky.

V rámci konference se setkali profesionálové z oblasti telemarketingu a marketingu, kteří si vyměnili zkušenosti a získali nové poznatky o řízení, chodu Call-Centra a o možnostech využití telefonu jako nástroje podpory prodeje. Pro oblast kontaktních center je nejdůležitější úroveň služeb v oblasti interakce, technologií a postupů, a z ní vyplývající spokojenost zákazníků. Podle studie Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006 je sledování spokojenosti zákazníků součástí strategie podnikání již sedmdesáti pěti procent (75 %) společností provozujících kontaktní centra. Jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti kontaktních center je přechod na systémy založené na IP telefonii. U zákazníků se těší stále větší oblibě rovněž technologie pokročilého rozpoznávání hlasu ASR (Advanced Speech Recognition).

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.