facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 2. 5. 2018

ČSOB přejde od roku 2019 na digitální bankovnictví

Skupina ČSOB bude od roku 2019 uzavírat s klienty smlouvy v digitální podobě. Nyní v tzv. bezpapírovém režimu funguje v případě retailových zákazníků celá pobočková síť ČSOB a Poštovní spořitelny a v pilotním provozu je firemní bankovnictví. Používání digitalizovaných místo papírových dokumentů bude ročně představovat úsporu v řádu desítek milionů korun.



V digitalizované formě se každý měsíc zpracovává přibližně 300 tisíc dokumentů. Trend digitalizace umožňuje obsluhovat klienty i mimo pobočky banky. Bankéři tak mohou vybrané produkty a služby klientovi poskytnout na osobní schůzce například v jeho firmě nebo v domácnosti.

ČSOB se začala věnovat digitalizaci smluv v roce 2014. Novinka se u klientů osvědčila a její využívání postupně rostlo. Celý proces je velmi jednoduchý. Klientský pracovník připraví potřebné dokumenty u sebe na počítači a zákazník se s nimi seznámí na tabletu, na kterém pak smlouvu rovnou podepíše speciální tužkou. Podpis je zašifrován a automaticky se stává nedílnou součástí dokumentu. Podepsané dokumenty mají klienti ve svém elektronickém bankovnictví a stejně tak banka má všechny dokumenty v digitální podobě a kdykoli dostupné.

Na všech pobočkách skupiny ČSOB byly díky zavedení digitalizace zrušeny doposud nezbytné prostory pro skladování papírové dokumentace. Ta byla přemístěna do centrálního skladu, kde je shromážděno celkem 2 580 tun papíru. Tento objem se bude postupně zmenšovat díky uplynutí příslušné zákonné doby archivace.


 
  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.

  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.