Aktuality -> Komunikace a sítě - 7. 10. 2009

Avaya IP Office Release 5 nabízí vyšší produktivitu

Společnost Avaya uvádí novou verzi svého klíčového komunikačního řešení pro malé a střední podniky. Avaya IP Office Release 5 je software, který zjednodušuje unifikované komunikace a zákaznický servis a současně přichází s novými funkcemi, zlepšujícími pružnost a produktivitu. Avaya IP Office je k dispozici v šesti různých variantách podle role uživatele – např. jako „telefonický pracovník“, „mobilní pracovník“ či „operátor zákaznického servisu“ – navržených pro splnění specifických potřeb pracovníka. Avaya rovněž zjednodušila IP Office konsolidací více variant řešení do jedné hardwarové platformy. Ta nyní podporuje až 384 uživatelů místo původních 272, čímž rozšiřuje škálovatelnost a použitelnost systému IP Office s ohledem na rozvoj firmy. Kromě toho došlo ke zdvojnásobení konferenčních možností z jedné na dvě 64-hovorové konference.



Pro malé a střední firmy s více pobočkami představuje Avaya efektivnější a spolehlivější způsob rozvoje podnikání. S řešením Avaya IP Office Release 5 může pobočka používat servery jiné pobočky pro zachování provozuschopnosti své komunikační sítě, včetně telefonů a hlasových schránek v případě výpadku. Pokud dojde k výpadku, systém se automaticky přeregistruje na jinou pobočku s řešením IP Office. Tím se dosahuje vyšší pružnosti sítě a omezuje se potřeba druhého systému na pobočce určeného pouze pro zachování provozu, čímž se snižují náklady na hardware i na práci.

 

Avaya IP Office rovněž přichází s novými aplikacemi, které jsou nyní dostupné přes internetový prohlížeč s použitím modelu „tenkého klienta“. Použití internetu zjednodušuje uživatelský přístup k základním komunikačních nástrojům a současně mohou administrátoři snadněji nasazovat a spravovat komunikace. Mezi nové internetové aplikace patří one-X Portal for Avaya IP Office, komunikační portál pro osobní počítače, s nímž mohou pracovníci lépe spravovat telefonické komunikace díky kontrole hovorů, sledování přítomnosti a záznamu hovorů v reálném čase.

 

Navíc Avaya IP Office Release 5 obsahuje výkonné aplikace pro výkazy o kontaktních centrech, které jsou rovněž přístupné přes internet a jednoduše se instalují, aktualizují a používají. Funkce Customer Call Reporter sleduje vývoj zákaznického servisu a produktivitu operátorů a současně používá upozornění, která pomáhají administrátorům reagovat na problémy v reálném čase. S funkcí Customer Call Reporter mohou operátoři sledovat, jakou mají výkonnost ve srovnání s průměrem pracovní skupiny a vedoucí mohou sledovat ukazatele, jako je počet přihlášených operátorů nebo příchozí, čekající a zmeškané hovory.


 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.