- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Avaya IP Office Release 5 nabízí vyšší produktivitu
Společnost Avaya uvádí novou verzi svého klíčového komunikačního řešení pro malé a střední podniky. Avaya IP Office Release 5 je software, který zjednodušuje unifikované komunikace a zákaznický servis a současně přichází s novými funkcemi, zlepšujícími pružnost a produktivitu. Avaya IP Office je k dispozici v šesti různých variantách podle role uživatele – např. jako „telefonický pracovník“, „mobilní pracovník“ či „operátor zákaznického servisu“ – navržených pro splnění specifických potřeb pracovníka. Avaya rovněž zjednodušila IP Office konsolidací více variant řešení do jedné hardwarové platformy. Ta nyní podporuje až 384 uživatelů místo původních 272, čímž rozšiřuje škálovatelnost a použitelnost systému IP Office s ohledem na rozvoj firmy. Kromě toho došlo ke zdvojnásobení konferenčních možností z jedné na dvě 64-hovorové konference.


Pro malé a střední firmy s více pobočkami představuje Avaya efektivnější a spolehlivější způsob rozvoje podnikání. S řešením Avaya IP Office Release 5 může pobočka používat servery jiné pobočky pro zachování provozuschopnosti své komunikační sítě, včetně telefonů a hlasových schránek v případě výpadku. Pokud dojde k výpadku, systém se automaticky přeregistruje na jinou pobočku s řešením IP Office. Tím se dosahuje vyšší pružnosti sítě a omezuje se potřeba druhého systému na pobočce určeného pouze pro zachování provozu, čímž se snižují náklady na hardware i na práci.
Avaya IP Office rovněž přichází s novými aplikacemi, které jsou nyní dostupné přes internetový prohlížeč s použitím modelu „tenkého klienta“. Použití internetu zjednodušuje uživatelský přístup k základním komunikačních nástrojům a současně mohou administrátoři snadněji nasazovat a spravovat komunikace. Mezi nové internetové aplikace patří one-X Portal for Avaya IP Office, komunikační portál pro osobní počítače, s nímž mohou pracovníci lépe spravovat telefonické komunikace díky kontrole hovorů, sledování přítomnosti a záznamu hovorů v reálném čase.
Navíc Avaya IP Office Release 5 obsahuje výkonné aplikace pro výkazy o kontaktních centrech, které jsou rovněž přístupné přes internet a jednoduše se instalují, aktualizují a používají. Funkce Customer Call Reporter sleduje vývoj zákaznického servisu a produktivitu operátorů a současně používá upozornění, která pomáhají administrátorům reagovat na problémy v reálném čase. S funkcí Customer Call Reporter mohou operátoři sledovat, jakou mají výkonnost ve srovnání s průměrem pracovní skupiny a vedoucí mohou sledovat ukazatele, jako je počet přihlášených operátorů nebo příchozí, čekající a zmeškané hovory.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |