Aktuality -> IT společnost - 16. 6. 2011

ANECT jmenoval nového ředitele

sekce řízení projektů společnosti

Jan Zinek se stal od června 2011 ředitelem sekce řízení projektů ve společnosti ANECT, která se zaměřuje na poskytování informačních a komunikačních řešení. Mezi jeho klíčové úkoly bude patřit operativní řízení sekce v souladu se strategií společnosti, zajištění fungování podřízeného organizačního útvaru či zvyšování kvality služby projektového řízení. Jan Zinek je absolventem Střední obchodně-technické školy a studoval MBA na Business School Nederland v rámci programu IMC association. Rovněž absolvoval řadu školení z oblasti projektového řízení, je certifikovaným projektovým manažerem Mezinárodní asociace pro projektové řízení a držitelem certifikace projektového řízení dle standardu ISO 10006:2003. Jan Zinek má dlouholetou zkušenost s řízením lidí, plánováním, přípravou a realizací nejrůznějších projektů v IT/Telco sektoru, kde působí již 10 let. Ve společnosti ANECT je od roku 2006, kde nejprve působil na pozici projektového manažera a od roku 2009 byl vedoucím projektové kanceláře. Před příchodem do ANECTu pracoval převážně na manažerských pozicích v odděleních síťového provozu ve společnostech Unient communication, Interoute, Czech On Line a Zephyr communication.



 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.