- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Genesys představuje „Genesys One“
nové technologické řešení firemního call centra
Společnost Genesys představila nové řešení firemního call centra: Genesys One. Novinka je založena na platformě Genesys 8 a jejími hlavními přednostmi jsou rychlá instalace, zjednodušená správa a flexibilní možnost rozšiřování. Genesys One je vhodné pro kontaktní centra firem všech velikostí. Řešení je k dispozici na jednom serveru a podporuje až 300 operátorů. Technologie Genesys One kombinuje se strategickými postupy péče o zákazníky, které společnost Genesys vyvinula během dvacetileté spolupráce s dodavateli služeb zákazníkům.


Vlastnosti Genesys One:
- Řešení vše v jednom využívá software Genesys 8 včetně platformy pro správu interakce se zákazníky postavené na standardu SIP. Řešení nabízí vyspělé zákaznické služby v rámci jednoho softwarového produktu, a to včetně routingu, aplikace „agent desktop“ a funkce pro vytváření reportů. Genesys One využívá ekosystému Genesys SIP, s jehož pomocí dosahuje komplexního řešení včetně telefonických kontaktů a koncových bodů.
- Genesys One je možné za fixní cenu implementovat během třiceti dnů nebo i méně. Využívá patentované harmonizační technologie Genesys a nejlepší postupy v péči o zákazníka jsou integrovány do předdefinovaných strategií a aplikací.
- S novým řešením má uživatel podstatně větší kontrolu nad produktem, funkce pro reporting a aplikace pro jednotlivé úlohy umožňují vedoucím pracovníkům monitorovat a případně modifikovat strategie zákaznických služeb takříkajíc „za pochodu” podle podmínek, aniž by k tomu bylo zapotřebí podpory IT.
- Genesys One podporuje až 300 operátorů na jednom serveru a řešení lze škálovat do plně virtualizované infrastruktury. Genesys One lze rozšířit tak, že bude obsahovat další aplikace Genesys podle toho, jak se požadavky na zákaznické služby budou vyvíjet.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |