facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 3. 2013

Genesys představuje „Genesys One“

nové technologické řešení firemního call centra

Společnost Genesys představila nové řešení firemního call centra: Genesys One. Novinka je založena na platformě Genesys 8 a jejími hlavními přednostmi jsou rychlá instalace, zjednodušená správa a flexibilní možnost rozšiřování. Genesys One je vhodné pro kontaktní centra firem všech velikostí. Řešení je k dispozici na jednom serveru a podporuje až 300 operátorů. Technologie Genesys One kombinuje se strategickými postupy péče o zákazníky, které společnost Genesys vyvinula během dvacetileté spolupráce s dodavateli služeb zákazníkům.



Vlastnosti Genesys One: 

  • Řešení vše v jednom využívá software Genesys 8 včetně platformy pro správu interakce se zákazníky postavené na standardu SIP. Řešení nabízí vyspělé zákaznické služby v rámci jednoho softwarového produktu, a to včetně routingu, aplikace „agent desktop“ a funkce pro vytváření reportů. Genesys One využívá ekosystému Genesys SIP, s jehož pomocí dosahuje komplexního řešení včetně telefonických kontaktů a koncových bodů. 
  • Genesys One je možné za fixní cenu implementovat během třiceti dnů nebo i méně. Využívá patentované harmonizační technologie Genesys a nejlepší postupy v péči o zákazníka jsou integrovány do předdefinovaných strategií a aplikací. 
  • S novým řešením má uživatel podstatně větší kontrolu nad produktem, funkce pro reporting a aplikace pro jednotlivé úlohy umožňují vedoucím pracovníkům monitorovat a případně modifikovat strategie zákaznických služeb takříkajíc „za pochodu” podle podmínek, aniž by k tomu bylo zapotřebí podpory IT.
  • Genesys One podporuje až 300 operátorů na jednom serveru a řešení lze škálovat do plně virtualizované infrastruktury. Genesys One lze rozšířit tak, že bude obsahovat další aplikace Genesys podle toho, jak se požadavky na zákaznické služby budou vyvíjet.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?