- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (49)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
GFI MailEssentials Complete Online
Cloudové řešení pro zabezpečení podnikových e-mailů
Společnost GFI Software oznámila, že GFI MailEssentials Complete Online, cloudové řešení pro zabezpečení podnikových e-mailů před malwarem a spamem, je nyní dostupné malým a středně velkým společnostem (SMB) v České republice a na Slovensku. Řešení doplňuje existující on-premise řešení GFI – GFI MailEssentials a GFI MailSecurity. GFI MailEssentials Complete Online umožňuje SMB firmám bránit se proti širokému spektru e-mailových hrozeb a zajistit bezpečnost a optimální výkonnost své infrastruktury. Řešení poskytuje antispamovou a antivirovou ochranu, síťovou ochranu, webovou centrální správu, řízení jednotlivých karantén a kontinuitu provozu elektronické pošty.


- Antispamová a antivirová ochrana – rychlá a přesná odezva na příchozí a odchozí spamové útoky, včetně obrázkových spamů, phishingu a podvržených e-mailů s minimálními falešnými pozitivy, a s plnou ochranou proti virům, trojským koňům, spywaru, červům, botům, rootkitům, exploitům a dalším hrozbám.
- Síťová ochrana – chrání propustnost sítě a ulehčuje zatížení poštovního serveru blokováním hrozeb předtím, než vstoupí do sítě. Filtrování konektivity a provozu redukuje nápor na infrastrukturu elektronické pošty a brání proti útokům typu „denial of service“
- Centrální správa – webové rozhraní umožňuje administrátorům vytvářet a prosazovat bezpečnostní pravidla, prohlížet si e-mailovou karanténu, generovat detailní reporty na skenované a zjištěné hrozby a nastavit standardní disclaimer prohlášení připojená ke všem e-mailům.
- Řízení jednotlivých karantén – uživatelé si mohou prohlížet a řídit maily umístěné v karanténě a stáhnout si jakýkoliv nezávadný e-mail. Uživatelé rovněž pravidelně dostávají výtah o detekovaných spamových zprávách ve svých poštovních schránkách.
- Podpora široké řady platforem – podpora poštovní infrastruktury zahrnuje Microsoft® Exchange, IBM Lotus Notes, Novell GroupWise, VMware Zimbra, Gmail, PostFix, Sendmail a jakýkoliv další SMTP server.
- Kontinuita provozu elektronické pošty – přidanou hodnotou cloudových služeb je možnost posílat a přijímat elektronickou poštu prostřednictvím webu i v případě, že poštovní server je offline.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce