GFI MailEssentials Complete Online

Cloudové řešení pro zabezpečení podnikových e-mailů

Společnost GFI Software oznámila, že GFI MailEssentials Complete Online, cloudové řešení pro zabezpečení podnikových e-mailů před malwarem a spamem, je nyní dostupné malým a středně velkým společnostem (SMB) v České republice a na Slovensku. Řešení doplňuje existující on-premise řešení GFI – GFI MailEssentials a GFI MailSecurity. GFI MailEssentials Complete Online umožňuje SMB firmám bránit se proti širokému spektru e-mailových hrozeb a zajistit bezpečnost a optimální výkonnost své infrastruktury. Řešení poskytuje antispamovou a antivirovou ochranu, síťovou ochranu, webovou centrální správu, řízení jednotlivých karantén a kontinuitu provozu elektronické pošty.



  • Antispamová a antivirová ochrana – rychlá a přesná odezva na příchozí a odchozí spamové útoky, včetně obrázkových spamů, phishingu a podvržených e-mailů s minimálními falešnými pozitivy, a s plnou ochranou proti virům, trojským koňům, spywaru, červům, botům, rootkitům, exploitům a dalším hrozbám.
  • Síťová ochrana – chrání propustnost sítě a ulehčuje zatížení poštovního serveru blokováním hrozeb předtím, než vstoupí do sítě. Filtrování konektivity a provozu redukuje nápor na infrastrukturu elektronické pošty a brání proti útokům typu „denial of service“
  • Centrální správa – webové rozhraní umožňuje administrátorům vytvářet a prosazovat bezpečnostní pravidla, prohlížet si e-mailovou karanténu, generovat detailní reporty na skenované a zjištěné hrozby a nastavit standardní disclaimer prohlášení připojená ke všem e-mailům.
  • Řízení jednotlivých karantén – uživatelé si mohou prohlížet a řídit maily umístěné v karanténě a stáhnout si jakýkoliv nezávadný e-mail. Uživatelé rovněž pravidelně dostávají výtah o detekovaných spamových zprávách ve svých poštovních schránkách. 
  • Podpora široké řady platforem – podpora poštovní infrastruktury zahrnuje Microsoft® Exchange, IBM Lotus Notes, Novell GroupWise, VMware Zimbra, Gmail, PostFix, Sendmail a jakýkoliv další SMTP server.
  • Kontinuita provozu elektronické pošty – přidanou hodnotou cloudových služeb je možnost posílat a přijímat elektronickou poštu prostřednictvím webu i v případě, že poštovní server je offline.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.