GFI MailEssentials Complete Online

Cloudové řešení pro zabezpečení podnikových e-mailů

Společnost GFI Software oznámila, že GFI MailEssentials Complete Online, cloudové řešení pro zabezpečení podnikových e-mailů před malwarem a spamem, je nyní dostupné malým a středně velkým společnostem (SMB) v České republice a na Slovensku. Řešení doplňuje existující on-premise řešení GFI – GFI MailEssentials a GFI MailSecurity. GFI MailEssentials Complete Online umožňuje SMB firmám bránit se proti širokému spektru e-mailových hrozeb a zajistit bezpečnost a optimální výkonnost své infrastruktury. Řešení poskytuje antispamovou a antivirovou ochranu, síťovou ochranu, webovou centrální správu, řízení jednotlivých karantén a kontinuitu provozu elektronické pošty.



  • Antispamová a antivirová ochrana – rychlá a přesná odezva na příchozí a odchozí spamové útoky, včetně obrázkových spamů, phishingu a podvržených e-mailů s minimálními falešnými pozitivy, a s plnou ochranou proti virům, trojským koňům, spywaru, červům, botům, rootkitům, exploitům a dalším hrozbám.
  • Síťová ochrana – chrání propustnost sítě a ulehčuje zatížení poštovního serveru blokováním hrozeb předtím, než vstoupí do sítě. Filtrování konektivity a provozu redukuje nápor na infrastrukturu elektronické pošty a brání proti útokům typu „denial of service“
  • Centrální správa – webové rozhraní umožňuje administrátorům vytvářet a prosazovat bezpečnostní pravidla, prohlížet si e-mailovou karanténu, generovat detailní reporty na skenované a zjištěné hrozby a nastavit standardní disclaimer prohlášení připojená ke všem e-mailům.
  • Řízení jednotlivých karantén – uživatelé si mohou prohlížet a řídit maily umístěné v karanténě a stáhnout si jakýkoliv nezávadný e-mail. Uživatelé rovněž pravidelně dostávají výtah o detekovaných spamových zprávách ve svých poštovních schránkách. 
  • Podpora široké řady platforem – podpora poštovní infrastruktury zahrnuje Microsoft® Exchange, IBM Lotus Notes, Novell GroupWise, VMware Zimbra, Gmail, PostFix, Sendmail a jakýkoliv další SMTP server.
  • Kontinuita provozu elektronické pošty – přidanou hodnotou cloudových služeb je možnost posílat a přijímat elektronickou poštu prostřednictvím webu i v případě, že poštovní server je offline.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.