Progress Software uvádí Progress Actional

Společnost Progress Software oznámila dostupnost nové verze produktové řady Progress Actional 7.1 pro správu SOA, která poskytuje sjednocený přehled o existujících řešeních pro řízení podnikových procesů BPM (business process management) a umožňuje získávat a analyzovat informace i o souvisejícím middlewaru a službách. Produktová řada Actional pro správu SOA poskytuje funkce pro vizibilitu, zabezpečení a řízení na bázi politik pro služby, middleware a podnikové procesy. Kompletní SOA governance vyžaduje, aby procesy, služby a politiky bylo možné řídit ve vzájemném kontextu a nikoli jako oddělená sila. Actional 7.1 odpovídá tomuto požadavku a umožňuje uživatelům monitorovat, analyzovat a provazovat aktivity probíhající v rámci i mimo rámec existujících BPM procesů.



Actional 7.1 nabízí přehled vzájemných závislostí mezi jednotlivými kroky podnikových procesů a dalšími službami. Pokud jsou buď procesy, nebo služby změněny nebo je zavedena jejich nová verze, je dopad těchto změn vždy jasný. Funkce automatického rozpoznávání neustále udržuje přesné informace a umožňuje uživatelům, aby porovnávali procesní změny ze dne na den.

Software nabízí přehled o výkonnosti a chování BPM call-outů s cílem rozkrýt neočekávané chování a umožnit rychle identifikovat základní příčinu problémů ovlivňujících podnikový proces. Řízení procesních politik umožňuje aplikovat politiky na procesy (například posuzovat všechny kroky z hlediska shody se zákonem Sarbanes-Oxley) bez toho, aby museli znát kompletní soubor služeb, které podporují proces. Actional lze bezproblémově integrovat se systémem Lombardi TeamWorks, kde je v plánu nativní podpora pro dodatečná BPM řešení. Integrace rovněž probíhá u BPM nabídek od Software AG a Fujitsu. Actional 7.1 zahrnuje vývojovou SDK sadu, která umožní jiným dodavatelům přidat podporu pro další produkty pro BPM nebo infrastrukturu SOA.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.