facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Progress Software uvádí Progress Actional

Společnost Progress Software oznámila dostupnost nové verze produktové řady Progress Actional 7.1 pro správu SOA, která poskytuje sjednocený přehled o existujících řešeních pro řízení podnikových procesů BPM (business process management) a umožňuje získávat a analyzovat informace i o souvisejícím middlewaru a službách. Produktová řada Actional pro správu SOA poskytuje funkce pro vizibilitu, zabezpečení a řízení na bázi politik pro služby, middleware a podnikové procesy. Kompletní SOA governance vyžaduje, aby procesy, služby a politiky bylo možné řídit ve vzájemném kontextu a nikoli jako oddělená sila. Actional 7.1 odpovídá tomuto požadavku a umožňuje uživatelům monitorovat, analyzovat a provazovat aktivity probíhající v rámci i mimo rámec existujících BPM procesů.



Actional 7.1 nabízí přehled vzájemných závislostí mezi jednotlivými kroky podnikových procesů a dalšími službami. Pokud jsou buď procesy, nebo služby změněny nebo je zavedena jejich nová verze, je dopad těchto změn vždy jasný. Funkce automatického rozpoznávání neustále udržuje přesné informace a umožňuje uživatelům, aby porovnávali procesní změny ze dne na den.

Software nabízí přehled o výkonnosti a chování BPM call-outů s cílem rozkrýt neočekávané chování a umožnit rychle identifikovat základní příčinu problémů ovlivňujících podnikový proces. Řízení procesních politik umožňuje aplikovat politiky na procesy (například posuzovat všechny kroky z hlediska shody se zákonem Sarbanes-Oxley) bez toho, aby museli znát kompletní soubor služeb, které podporují proces. Actional lze bezproblémově integrovat se systémem Lombardi TeamWorks, kde je v plánu nativní podpora pro dodatečná BPM řešení. Integrace rovněž probíhá u BPM nabídek od Software AG a Fujitsu. Actional 7.1 zahrnuje vývojovou SDK sadu, která umožní jiným dodavatelům přidat podporu pro další produkty pro BPM nebo infrastrukturu SOA.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.