Progress Software uvádí Progress Actional

Společnost Progress Software oznámila dostupnost nové verze produktové řady Progress Actional 7.1 pro správu SOA, která poskytuje sjednocený přehled o existujících řešeních pro řízení podnikových procesů BPM (business process management) a umožňuje získávat a analyzovat informace i o souvisejícím middlewaru a službách. Produktová řada Actional pro správu SOA poskytuje funkce pro vizibilitu, zabezpečení a řízení na bázi politik pro služby, middleware a podnikové procesy. Kompletní SOA governance vyžaduje, aby procesy, služby a politiky bylo možné řídit ve vzájemném kontextu a nikoli jako oddělená sila. Actional 7.1 odpovídá tomuto požadavku a umožňuje uživatelům monitorovat, analyzovat a provazovat aktivity probíhající v rámci i mimo rámec existujících BPM procesů.



Actional 7.1 nabízí přehled vzájemných závislostí mezi jednotlivými kroky podnikových procesů a dalšími službami. Pokud jsou buď procesy, nebo služby změněny nebo je zavedena jejich nová verze, je dopad těchto změn vždy jasný. Funkce automatického rozpoznávání neustále udržuje přesné informace a umožňuje uživatelům, aby porovnávali procesní změny ze dne na den.

Software nabízí přehled o výkonnosti a chování BPM call-outů s cílem rozkrýt neočekávané chování a umožnit rychle identifikovat základní příčinu problémů ovlivňujících podnikový proces. Řízení procesních politik umožňuje aplikovat politiky na procesy (například posuzovat všechny kroky z hlediska shody se zákonem Sarbanes-Oxley) bez toho, aby museli znát kompletní soubor služeb, které podporují proces. Actional lze bezproblémově integrovat se systémem Lombardi TeamWorks, kde je v plánu nativní podpora pro dodatečná BPM řešení. Integrace rovněž probíhá u BPM nabídek od Software AG a Fujitsu. Actional 7.1 zahrnuje vývojovou SDK sadu, která umožní jiným dodavatelům přidat podporu pro další produkty pro BPM nebo infrastrukturu SOA.


 
  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál