facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Platforma Cisco pro firemní spolupráci

Platforma spojuje řešení pro sjednocenou komunikaci, TelePresence a WebEx

Společnost Cisco představila novou platformu pro firemní spolupráci. Nová platforma pro firemní spolupráci v sobě zahrnuje tři řešení. Jejím základem je sedmá verze systému Cisco Unified Communications, která přináší řadu vylepšení zejména v oblasti vývoje dalších aplikací a integrace s desktopovými produkty IBM a Microsoft. Systém Cisco Unified Mobile Communicator nyní podporuje zařízení s operačními systémy Windows Mobile, Symbian a BlackBerry, a tím rozšiřuje možnosti spolupráce o další místa, kde se mohou uživatelé nacházet. Nová verze také pomáhá snižovat náklady na správu samotného fungování systému, protože na jednom serveru podporuje více uživatelů.



Druhá součást nové platformy, řešení Cisco TelePresence Expert on Demand, umožňuje firmám poskytovat svým zákazníkům na dálku odborné poradenství prostřednictvím takřka dokonalé iluze živého setkání. Například banka zaměřená na retail může zákazníkovi, který navštíví některou z jejích poboček, zprostředkovat setkání a rady osobního bankéře, který se nachází v centrále vzdálené stovky kilometrů, přitom však způsobem, který navozuje dojem skutečné osobní schůzky. Celý systém dává organizacím možnost efektivněji využívat svých odborných kapacit bez ohledu na to, kde se zrovna nachází, a tím podstatně šetřit náklady.

 

Poslední součástí nové platformy je nová aplikace Cisco WebEx Connect využívající technologie Web 2.0, která funguje jako jednotné pracovní prostředí pro zaměstnance. Integruje v sobě řadu důležitých funkcí pro spolupráci, například kalendář, správce dokumentů včetně možnosti jejich sdílení, možnost vytváření projektových skupin, informace o přítomnosti kolegů, nástroje pro uskutečnění telefonního hovoru, videokonference nebo posílání rychlých zpráv či diskuzní fóra. Všechny funkce Cisco WebEx Connect přitom podporují podnikové zásady bezpečnosti. Aplikace navíc je či bude dostupná pro různé platformy a zařízení.

 

Uživatelé nově představené platformy mohou využívat kombinace veřejných webových nástrojů s podnikovými aplikacemi, jako jsou systémy pro péči o zákazníky (CRM) nebo systémy pro správu firemních zdrojů (ERP). Otevřená architektura také umožňuje přístup k aplikacím pro spolupráci prostřednictvím velkého množství zařízení, ať už jde o osobní počítače s operačními systémy Windows a Mac OS, anebo mobilní telefony, smartphony a PDA běžící na systémech Symbian, BlackBerry či Windows Mobile. Nedochází přitom k omezování kompetencí IT oddělení, která mohou i nadále dohlížet na bezpečnost, dodržování firemních standardů a správné užívání sítě.


 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.