facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Platforma Cisco pro firemní spolupráci

Platforma spojuje řešení pro sjednocenou komunikaci, TelePresence a WebEx

Společnost Cisco představila novou platformu pro firemní spolupráci. Nová platforma pro firemní spolupráci v sobě zahrnuje tři řešení. Jejím základem je sedmá verze systému Cisco Unified Communications, která přináší řadu vylepšení zejména v oblasti vývoje dalších aplikací a integrace s desktopovými produkty IBM a Microsoft. Systém Cisco Unified Mobile Communicator nyní podporuje zařízení s operačními systémy Windows Mobile, Symbian a BlackBerry, a tím rozšiřuje možnosti spolupráce o další místa, kde se mohou uživatelé nacházet. Nová verze také pomáhá snižovat náklady na správu samotného fungování systému, protože na jednom serveru podporuje více uživatelů.



Druhá součást nové platformy, řešení Cisco TelePresence Expert on Demand, umožňuje firmám poskytovat svým zákazníkům na dálku odborné poradenství prostřednictvím takřka dokonalé iluze živého setkání. Například banka zaměřená na retail může zákazníkovi, který navštíví některou z jejích poboček, zprostředkovat setkání a rady osobního bankéře, který se nachází v centrále vzdálené stovky kilometrů, přitom však způsobem, který navozuje dojem skutečné osobní schůzky. Celý systém dává organizacím možnost efektivněji využívat svých odborných kapacit bez ohledu na to, kde se zrovna nachází, a tím podstatně šetřit náklady.

 

Poslední součástí nové platformy je nová aplikace Cisco WebEx Connect využívající technologie Web 2.0, která funguje jako jednotné pracovní prostředí pro zaměstnance. Integruje v sobě řadu důležitých funkcí pro spolupráci, například kalendář, správce dokumentů včetně možnosti jejich sdílení, možnost vytváření projektových skupin, informace o přítomnosti kolegů, nástroje pro uskutečnění telefonního hovoru, videokonference nebo posílání rychlých zpráv či diskuzní fóra. Všechny funkce Cisco WebEx Connect přitom podporují podnikové zásady bezpečnosti. Aplikace navíc je či bude dostupná pro různé platformy a zařízení.

 

Uživatelé nově představené platformy mohou využívat kombinace veřejných webových nástrojů s podnikovými aplikacemi, jako jsou systémy pro péči o zákazníky (CRM) nebo systémy pro správu firemních zdrojů (ERP). Otevřená architektura také umožňuje přístup k aplikacím pro spolupráci prostřednictvím velkého množství zařízení, ať už jde o osobní počítače s operačními systémy Windows a Mac OS, anebo mobilní telefony, smartphony a PDA běžící na systémech Symbian, BlackBerry či Windows Mobile. Nedochází přitom k omezování kompetencí IT oddělení, která mohou i nadále dohlížet na bezpečnost, dodržování firemních standardů a správné užívání sítě.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.