- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Phone Assistant pro digitální IP ústředny
Panasonic představuje nový software Phone Assistant, který nabízí snadné a intuitivní komunikační rozhraní pro digitální telefonní IP ústředny Panasonic řady KX-TDA. Phone Assistant je série tří aplikací. První aplikací je osobní Phone Assistant, který každému pracovníkovi umožňuje ovládat svoji telefonní linku z počítače a to pouhým kliknutím myši. Navíc poskytuje aktuální informace o dostupnosti volaných osob, jednoduché nastavení konferenčního hovoru, přesměrování, a řadu dalších praktických funkcí. K dispozici je možnost vytvoření soukromých i pracovních databází kontaktů nebo využití stávajících adresářů aplikace MS Outlook pro přímé volání.

Další částí softwarového balíku je Phone Assistant Status, který uvítají zvláště vedoucí pracovníci a manažeři, protože jim umožňuje sledovat komunikační aktivity všech členů týmu (až 128 linek) v reálném čase. Manažeři se mohou kdykoli připojit na kteroukoli linku, vstoupit do hovoru nebo jej převzít. Pro každý hovor je možné pořídit záznam. Poslední aplikací balíku Panasonic Phone Assistant je tzv. Phone Assistant Manager, určený pro jednoduchou správu celého systému např. firemním IT oddělením. Prostřednictvím webového prohlížeče z kteréhokoli PC připojeného k firemní síti je možné kompletně spravovat nastavení jednotlivých uživatelů a stejně tak celé digitální IP ústředny. Administrátoři mohou sami provádět jednoduché úkony bez nutnosti volat externí servisní firmu. Pokud firma disponuje správně nastavenou IP sítí, je možné systém spravovat na dálku.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce










