facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Phone Assistant pro digitální IP ústředny

phone_assistant_718.jpgPanasonic představuje nový software Phone Assistant, který nabízí snadné a intuitivní komunikační rozhraní pro digitální telefonní IP ústředny Panasonic řady KX-TDA. Phone Assistant je série tří aplikací. První aplikací je osobní Phone Assistant, který každému pracovníkovi umožňuje ovládat svoji telefonní linku z počítače a to pouhým kliknutím myši. Navíc poskytuje aktuální informace o dostupnosti volaných osob, jednoduché nastavení konferenčního hovoru, přesměrování, a řadu dalších praktických funkcí. K dispozici je možnost vytvoření soukromých i pracovních databází kontaktů nebo využití stávajících adresářů aplikace MS Outlook pro přímé volání.

Další částí softwarového balíku je Phone Assistant Status, který uvítají zvláště vedoucí pracovníci a manažeři, protože jim umožňuje sledovat komunikační aktivity všech členů týmu (až 128 linek) v reálném čase. Manažeři se mohou kdykoli připojit na kteroukoli linku, vstoupit do hovoru nebo jej převzít. Pro každý hovor je možné pořídit záznam. Poslední aplikací balíku Panasonic Phone Assistant je tzv. Phone Assistant Manager, určený pro jednoduchou správu celého systému např. firemním IT oddělením. Prostřednictvím webového prohlížeče z kteréhokoli PC připojeného k firemní síti je možné kompletně spravovat nastavení jednotlivých uživatelů a stejně tak celé digitální IP ústředny. Administrátoři mohou sami provádět jednoduché úkony bez nutnosti volat externí servisní firmu. Pokud firma disponuje správně nastavenou IP sítí, je možné systém spravovat na dálku.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.