Optimalizace DeskHelpu pro HK ČR

Společnost KAKTUS Software oznámila, že úspěšně dokončila úpravy helpdeskového řešení nazvaného DeskHelp pro Hospodářskou komoru ČR. Na zakázce společnost KAKTUS Software spolupracovala s firmou DELTAX Systems. Systém svojí funkčností vychází z původní verze, kterou společnost KAKTUS Software dále rozšířila. Základním cílem projektu bylo celkové zvýšení kapacity systému, zvýšení jeho obslužnosti, snížení reakčních dob systému na uživatelsky přijatelnou úroveň a zvýšení dostupnosti systému při webovém přístupu. Systém byl obohacen o naimplementovaný diskusní modul a doplněn o možnosti určení zastupitelnosti uživatelů, kdy každému uživateli je možné nastavit zástupce po definovanou dobu.

Došlo také k automatizaci sledování blížících se a prošlých termínů prostřednictvím „hlídacího agenta”. Aplikace DeskHelp nyní umožňuje automatickou archivaci starých požadavků v předem definovaných hodinách. Mezi nové funkcionality v systému patří podpora prohlížeče Firefox 3.0. Samozřejmostí byla úprava uživatelského rozhraní, které bylo přizpůsobeno aktuálnímu vzhledu ostatních systémů Hospodářské komory
Helpdeskové řešení DeskHelp slouží Hospodářské komoře ČR kromě interního použití i ke zpracovávání požadavků zaslaných prostřednictvím veřejné služby podnikatelům – Informačního místa pro podnikatele. Prostřednictvím tohoto formuláře má kdokoliv možnost se obrátit zdarma s jakýmkoliv problémem souvisejícím s podnikatelskou činností
Vylepšené helpdeskové řešení je postaveno na platformě .NET s použitím databázového serveru SQL 2005.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.