facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Optimalizace DeskHelpu pro HK ČR

Společnost KAKTUS Software oznámila, že úspěšně dokončila úpravy helpdeskového řešení nazvaného DeskHelp pro Hospodářskou komoru ČR. Na zakázce společnost KAKTUS Software spolupracovala s firmou DELTAX Systems. Systém svojí funkčností vychází z původní verze, kterou společnost KAKTUS Software dále rozšířila. Základním cílem projektu bylo celkové zvýšení kapacity systému, zvýšení jeho obslužnosti, snížení reakčních dob systému na uživatelsky přijatelnou úroveň a zvýšení dostupnosti systému při webovém přístupu. Systém byl obohacen o naimplementovaný diskusní modul a doplněn o možnosti určení zastupitelnosti uživatelů, kdy každému uživateli je možné nastavit zástupce po definovanou dobu.

Došlo také k automatizaci sledování blížících se a prošlých termínů prostřednictvím „hlídacího agenta”. Aplikace DeskHelp nyní umožňuje automatickou archivaci starých požadavků v předem definovaných hodinách. Mezi nové funkcionality v systému patří podpora prohlížeče Firefox 3.0. Samozřejmostí byla úprava uživatelského rozhraní, které bylo přizpůsobeno aktuálnímu vzhledu ostatních systémů Hospodářské komory
Helpdeskové řešení DeskHelp slouží Hospodářské komoře ČR kromě interního použití i ke zpracovávání požadavků zaslaných prostřednictvím veřejné služby podnikatelům – Informačního místa pro podnikatele. Prostřednictvím tohoto formuláře má kdokoliv možnost se obrátit zdarma s jakýmkoliv problémem souvisejícím s podnikatelskou činností
Vylepšené helpdeskové řešení je postaveno na platformě .NET s použitím databázového serveru SQL 2005.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?