facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Optimalizace DeskHelpu pro HK ČR

Společnost KAKTUS Software oznámila, že úspěšně dokončila úpravy helpdeskového řešení nazvaného DeskHelp pro Hospodářskou komoru ČR. Na zakázce společnost KAKTUS Software spolupracovala s firmou DELTAX Systems. Systém svojí funkčností vychází z původní verze, kterou společnost KAKTUS Software dále rozšířila. Základním cílem projektu bylo celkové zvýšení kapacity systému, zvýšení jeho obslužnosti, snížení reakčních dob systému na uživatelsky přijatelnou úroveň a zvýšení dostupnosti systému při webovém přístupu. Systém byl obohacen o naimplementovaný diskusní modul a doplněn o možnosti určení zastupitelnosti uživatelů, kdy každému uživateli je možné nastavit zástupce po definovanou dobu.

Došlo také k automatizaci sledování blížících se a prošlých termínů prostřednictvím „hlídacího agenta”. Aplikace DeskHelp nyní umožňuje automatickou archivaci starých požadavků v předem definovaných hodinách. Mezi nové funkcionality v systému patří podpora prohlížeče Firefox 3.0. Samozřejmostí byla úprava uživatelského rozhraní, které bylo přizpůsobeno aktuálnímu vzhledu ostatních systémů Hospodářské komory
Helpdeskové řešení DeskHelp slouží Hospodářské komoře ČR kromě interního použití i ke zpracovávání požadavků zaslaných prostřednictvím veřejné služby podnikatelům – Informačního místa pro podnikatele. Prostřednictvím tohoto formuláře má kdokoliv možnost se obrátit zdarma s jakýmkoliv problémem souvisejícím s podnikatelskou činností
Vylepšené helpdeskové řešení je postaveno na platformě .NET s použitím databázového serveru SQL 2005.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.