- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Novell uvádí GroupWise 8

Společnost Novell oznámila dostupnost produktu GroupWise 8, e-mailového a kalendářového řešení pro různé platformy. S podporou platforem Windows, Linux, Mac i webu poskytuje GroupWise 8 zákazníkům úplné řešení osobní produktivity pomocí přizpůsobitelného panelu, v němž mohou uživatelé pracovat s tradičními nástroji, včetně e-mailu, kalendáře, kontaktů a seznamu úkolů a také využívat pracovní prostory týmu, blogy, informační kanály RSS a další webové aplikace.

Při vývoji verze GroupWise 8 byl kladen důraz na zvýšení produktivity a efektivity uživatelů. Řešení urychluje komunikaci a posiluje spolupráci následujícími novými funkcemi a vylepšeními:
- Interaktivní výchozí stránka – Osobní panel zpřístupňuje nástroje Web 2.0 vedle tradičních nástrojů, a tak umožňuje uživatelům soustředit se na jejich práci, bez přeskakování mezi různými aplikacemi.
- Podpora stovek příručních zařízení – Podporuje stovky mobilních zařízení včetně přístrojů iPhone, BlackBerry a Palm, takže uživatelé mohou udržovat kontakt a produktivně pracovat odkudkoli.
- Zdokonalený kalendář – Kalendář s publikačními funkcemi, aktualizovaný v reálném čase, usnadňuje uživatelům koordinaci s interními spolupracovníky, externími klienty a dodavateli pro provázaný, hladký tok práce.
- Robustní správa kontaktů – Integrovaná správa kontaktů umožňuje uživatelům připojovat ke kontaktům různé relevantní informace jako mapy, fotografie a osobní údaje. Mají tak k dispozici jediné místo pro sledování, správu a budování obchodních vztahů.
- Diskuze řazené podle vláken – Zpřehledňují e-mail a pomáhají uživatelům spravovat komunikaci rychle, účinně a tak, jak jim to nejlépe vyhovuje.
- Intuitivní vedení úkolů – Uživatelé mohou priorizovat úkoly, přidávat dílčí úkoly a vizuálně úkoly sledovat až do okamžiku dokončení. Mohou také rovnou přesouvat přijaté e-maily mezi úkoly, což jim ušetří čas a práci.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |








