- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Novell uvádí GroupWise 8
Společnost Novell oznámila dostupnost produktu GroupWise 8, e-mailového a kalendářového řešení pro různé platformy. S podporou platforem Windows, Linux, Mac i webu poskytuje GroupWise 8 zákazníkům úplné řešení osobní produktivity pomocí přizpůsobitelného panelu, v němž mohou uživatelé pracovat s tradičními nástroji, včetně e-mailu, kalendáře, kontaktů a seznamu úkolů a také využívat pracovní prostory týmu, blogy, informační kanály RSS a další webové aplikace.


Při vývoji verze GroupWise 8 byl kladen důraz na zvýšení produktivity a efektivity uživatelů. Řešení urychluje komunikaci a posiluje spolupráci následujícími novými funkcemi a vylepšeními:
- Interaktivní výchozí stránka – Osobní panel zpřístupňuje nástroje Web 2.0 vedle tradičních nástrojů, a tak umožňuje uživatelům soustředit se na jejich práci, bez přeskakování mezi různými aplikacemi.
- Podpora stovek příručních zařízení – Podporuje stovky mobilních zařízení včetně přístrojů iPhone, BlackBerry a Palm, takže uživatelé mohou udržovat kontakt a produktivně pracovat odkudkoli.
- Zdokonalený kalendář – Kalendář s publikačními funkcemi, aktualizovaný v reálném čase, usnadňuje uživatelům koordinaci s interními spolupracovníky, externími klienty a dodavateli pro provázaný, hladký tok práce.
- Robustní správa kontaktů – Integrovaná správa kontaktů umožňuje uživatelům připojovat ke kontaktům různé relevantní informace jako mapy, fotografie a osobní údaje. Mají tak k dispozici jediné místo pro sledování, správu a budování obchodních vztahů.
- Diskuze řazené podle vláken – Zpřehledňují e-mail a pomáhají uživatelům spravovat komunikaci rychle, účinně a tak, jak jim to nejlépe vyhovuje.
- Intuitivní vedení úkolů – Uživatelé mohou priorizovat úkoly, přidávat dílčí úkoly a vizuálně úkoly sledovat až do okamžiku dokončení. Mohou také rovnou přesouvat přijaté e-maily mezi úkoly, což jim ušetří čas a práci.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |